hoho, ble avslørt!

*Marie*

Betatt av forumet
Ja, i dag ble jeg alltså avslørt på jobb!! Haha!
Sjefen sto liksom å studerte meg før hun forsiktig pekte og sa "er det noe inni der..? eller bare...." haha! Jeg måtte le!
Jeg som trodde jeg hadde klart å sjule det så bra, så viser det seg at de på jobben har hatt mistanke i flere uker allerede, de har bare ikke turt å si noe! emoticon
Så måtte jeg forte meg å be de om å ikke si noe til mine foreldre (de skulle komme innom på jobben min en tur litt senere..) siden de ikke skal få vite det før julaften!

Men, når det tydeligvis er så synlig at kollegaer har hatt mistanke i flere uker så er det jo nesten rart om mine foreldre ikke har en liten mistanke også! hehe...
Selvom jeg tidligere har prøvd å forhindre spekulasjoner ved å si at jeg har lagt på meg så mye i det siste! :p
Jaja! Jeg gleder meg i allefall utrolig til julaften, blir deilig å kunne si det til alle!!!

Hehe, var modig av sjefen din å spørre da! Jeg tørr aldri spørre om slikt! Blir spennende å høre om foreldrene dine har hatt mistanker da :)

Flangre skrev:
Hehe, var modig av sjefen din å spørre da! Jeg tørr aldri spørre om slikt! Blir spennende å høre om foreldrene dine har hatt mistanker da :)

Ja, jeg tror hun egentlig var litt nærvøs! :p Men hun var visst ganske overbevist om at mistanken hennes stemte! Selvom hun selv sier hun ikke er no god på å se sånnt... så da er det kanskje  ganske synlig! hehe..
Ja, det blir veldig spennende! :D

Spørs om det vises bedre enn du tror da vettu ;) Syns det er imponerende at du har klart å ikke si noe så langt jeg da. Jeg hadde aldri klart å holde meg så lenge! Mannen min påsto forresten her en dag at det vistes på lang vei at jeg er gravid, siden jeg har blitt så rundt i kinnene!! Med storebror var det noen som spurte om jeg var gravid da jeg var 5 uker på vei, det vistes vist i ansiktet mitt!! Ble litt paff da husker jeg

Flangre: Nei, jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle klare det jeg heller! Har vært fristet såå mange ganger til å bare si det.. Men spennende å ha en hemmelighet så lenge, sist svangerskap så fikk familien vite det med en gang (det var meget uplanlagt, så jeg kom løpende opp i stua med graviditetstesten i hånda, riiimelig fortvila:p ). Så det er utrolig artig å klare å holde det hemmelig så lenge denne gangen, og fortelle det på en ordentlig måte!emoticon

Håper de ikke har fått noe mistanke, og blir skikkelig overrasket imorgen 

Back
Topp