Hoftevondt når jeg sover på siden

Heidiha

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Har den siste uken (er 6+4) hatt vondt på utsiden av hoftene når jeg ligger på siden. Litt sånn voksevondt egentlig, en konstant verk frem til jeg snur meg, og litt senere kommer verken på den siden også. Våkner av dette gjennom hele natten og holder egentlig på å bli ganske gal. Har googlet meg frem til at dette ikke er uvanlig som gravid, men de fleste er mye lengre på vei når de opplever det.

Noen andre med samme problem? Og ikke minst, noen med en løsning? Har bestilt bbhugme og håper den kan hjelpe

Slet også veldig rundt uke 6 med ont i hofta når eg lå på sidene eller magen, løsningen va å ta ei enkeltdyle å holde rundt ;) Ble heldigvis bedre nå to uker senere :) eller så har eg bare blitt vant til å ligge litt tullete :smiley-ashamed004

Jeg har også begynt å kjenne litt på det når jeg ligger lenge på siden. Er nå 8+2. Sist svangerskap slet jeg veldig med det, men da en del senere. Gravidpute hjalp meg litt etterhvert sist, husker jeg :happy:

Huff, håper virkelig det hjelper med bbhugme eller går over. Har hinket meg rundt i hele dag. Kjennes ut som det er noe med selve knokkelen? Merkelige greier...

Back
Topp