Hoftetrøbbel

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Mer eller mindre alle kvinnene i min manns slekt har hofte problemer. På lege kontrollen på sykehuset hadde ikke legen noe å bemerke, men i dag kom innkallelse til ortopedisk avdeling.....

Jeg ringte for å høre om det stemte og ja, det gjalt hofter.... Syns det rart at jeg ikke er informert om at de ønsket å undersøke nærmere....

Så nå sitter jeg her å prøver å ringe mannen min for å høre om han har fått med seg noe jeg har glemt.

Flere med hofte trøbbel?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Min mormor, mamma å søster har hofteproblemer, og derfor skal min sønn få oppfølging med en ekstra sjekk av hoftene. Det er bare for å se om alt er som det skal. Jeg og mine søstre fikk også det da vi var små.

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

Dersom flere enn to i nærmeste familie har hoftefeil så skal babyen undersøkes med UL. Dette fikk vi gjort under legeundersøkelsen i barseltiden på sykehuset, fort og grei undersøkelse:)

Leander født 3. Juli 2013
Termin 5. Juli 2013

Min baby skal få tatt ultralyd av hoftene sine, fordi jeg er født med hofteleddsdysplasi.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Her skal vi også sjekke hoftene, pga seteleie. Fikk plutselig brev i posten vi også, ingen som nevte det for oss på sykehuset. Men det er visst helt vanlig når det er seteleie da, så jeg skulle kanskje visst det:p

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Vi skal på UL av hofter pga seteleie :) men de mente at alt så fint ut foreløpig.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Back
Topp