Hoftene!!!

Måneogsol

Forelsket i forumet
Jeg har siden igår hatt såååå j* vondt i hoftene!! Føler at det sprenger på hver side. Jeg har ikke hatt noe bekkenplager hele veien. Fler som opplever dette?
 
Er det når du ligger på hoftene? Jeg har syyykt vondt i hoftene. Men jeg kjenner det bare når jeg ligger på de (eller klemmer på de). Veldig irriterende, for det blir til at jeg må bytte liggeside ca hver halvtime i løpet av natten. For da har den hoften jeg har lagt på stivnet! Ikkje bræ!
 
Er det når du ligger på hoftene? Jeg har syyykt vondt i hoftene. Men jeg kjenner det bare når jeg ligger på de (eller klemmer på de). Veldig irriterende, for det blir til at jeg må bytte liggeside ca hver halvtime i løpet av natten. For da har den hoften jeg har lagt på stivnet! Ikkje bræ!
Lurer på om det er når jeg ligger ja. Det er såå vondt nå mens jeg ligger og føles som korsryggen bare smelter sammen
 
Jeg har det hvis jeg har vært mye i aktivitet. Au:/
 
Lurer på om det er når jeg ligger ja. Det er såå vondt nå mens jeg ligger og føles som korsryggen bare smelter sammen
I feel you! Det gjør sykt vondt :( Har dessverre ingen tips til hva som kan hjelpe. Det eneste jeg gjør er å snu meg rundt. Men det hjelper jo bare i ca 30 min, før jeg igjen må snu meg! :( 3 uker igjen!!:)
 
Er det når du ligger på hoftene? Jeg har syyykt vondt i hoftene. Men jeg kjenner det bare når jeg ligger på de (eller klemmer på de). Veldig irriterende, for det blir til at jeg må bytte liggeside ca hver halvtime i løpet av natten. For da har den hoften jeg har lagt på stivnet! Ikkje bræ!
Samme her! Kanskje ikke hver halvtime, men iblant.

Synes hjelper litt å legge en pute halvveis under rompa sånn at jeg ligger litt skjevt og ikke får all tyngden rett ned på siden. Eller under foran hofta så jeg tipper litt andre veien. Og en pute mellom knærne.
 
Samme her! Kanskje ikke hver halvtime, men iblant.

Synes hjelper litt å legge en pute halvveis under rompa sånn at jeg ligger litt skjevt og ikke får all tyngden rett ned på siden. Eller under foran hofta så jeg tipper litt andre veien. Og en pute mellom knærne.
Det skal jeg prøve.. Men da må jeg ha en pute under magen og.
 
Det er vel tyngre med tvillinger ja:/

i tillegg til masse gåing (rundt i huset) i går så må jeg ligge på en av sidene når jeg slapper av pga vena cava, og jeg er uvel selv om jeg ligger litt skjevt. Og må snu på meg hele tiden:p håper det er bedre hos meg i dag etter en god strekk med søvn i natt:) kjennes litt slitent ut, hele området.. vi nærmer oss i alle fall:)
 
Dette får jeg på nattan når jeg sover på sidene :( forferdelig vondt! Ikke kan jeg sove på rygg heller, for fa får jeg ikke puste! Så må bare snu meg fra ene til andre siden ofte. Våkner hver gang når det gjør vondt, og sovner ikke igjen med engang heller etter det, for da må jeg jo tisse og :arghh::shy:
 
Jeg brukte en pute under og over hoftene når jeg sov sist. Da blir de på en måte liggende uten trykk. Jeg må også ligge på siden for å få puste skikkelig. Kjenner at jeg kanskje må ta frem putene denne gangen også.
 
Jeg brukte en pute under og over hoftene når jeg sov sist. Da blir de på en måte liggende uten trykk. Jeg må også ligge på siden for å få puste skikkelig. Kjenner at jeg kanskje må ta frem putene denne gangen også.
En under låret og en under magen liksom? Må kanskje prøve.. Jeg får sånn verkefølelse i lårene og:/ også når jeg skal sove, vondt i hoftene:p
 
En under låret og en under magen liksom? Må kanskje prøve.. Jeg får sånn verkefølelse i lårene og:/ også når jeg skal sove, vondt i hoftene:p
Jeg ligger på siden. Så det blir under låret og under sideflesket :p Så en pute mellom beina og. Og to puter under hodet eventuelt for at det ikke skal bli så lavt :p Mange puter med andre ord hehe
 
Jeg ligger på siden. Så det blir under låret og under sideflesket :p Så en pute mellom beina og. Og to puter under hodet eventuelt for at det ikke skal bli så lavt :p Mange puter med andre ord hehe
Haha:p ja jeg tenkte meg på siden. Men må visst skaffe flere puter;)
 
Har slitt med hoftene lenge.Det er som kniver når jeg snur meg i senga om natta.Har det også om jeg sitter lite i løpet av en dag noe som skjer hver dag:p nytter ikke sitte på rompa med små barn:p
 
Har slitt med hoftene lenge.Det er som kniver når jeg snur meg i senga om natta.Har det også om jeg sitter lite i løpet av en dag noe som skjer hver dag:p nytter ikke sitte på rompa med små barn:p
Åh jeg får mest vondt hvis jeg sitter mye.. Men de dagene jeg har gått mye så gjør det såååååå vondt i lysken når jeg ligger og skal snu meg fra side til side!! Det gruer jeg meg til hver natt fordi jeg ikke greier å la være å ikke gå så mye
 
Back
Topp