Hoftene våre...

RapunselMaja

Elsker forumet
Jeg har heldigvis bare 1 k igjen før jeg veier det samme jeg gjorde før graviditeten.. men klærne sitter så annerledes..Føler meg så "kjerring" i kroppsfasongen plutselig..[:(] Noen som vet om hoftene vil trekke seg litt sammen med tiden? Eller vil de være slik for alltid..?

Jeg merket at hoftene ble bredere leeenge før jeg fikk magen.

hoftene mine er back,men har fått kjærlighetshåndtak [:'(]har 6 kg igjen da,så håper de forsvinner da[:D]

Merka egentlig ikke så mye på hoftene! Det er magen jeg sliter med.

Men går vel litt tilbake med trening [:)]

De håndtaka du tenker på?

Etter Mathias og Adrian forsvant de etter 4-5mndr. Håper de gjør det nå også, føler meg som en pære! [X(]

Ellers har jeg gått ned alt + 1 kg fra før jeg var gravid.. [:)]

Mamma har fortalt at hoftene og fasongen hennes forandret seg etter at hun fikk barn. Hun gikk ned alle kiloene igjen og ble like slank som før graviditeten, men noen av buksene fikk hun aldri på igjen likevel. Ble litt bredere over hoftene rett og slett.

Ikke noen håndtak nei. Hoftene (skjelettet) har bare blitt bredere..Klærne sitter ikke som før..Hele fasongen min er endret rett og slett. Liksom ingenting jeg kan slanke eller trene bort.. De ble sikkert bredere slik at jeg skulle få ut ungen,men håper de "går sammen" igjen også.. tvi tvi

Har hørt at d tar opptil 7 år før hoftene går tilbake til d de var før svangerskap..[8|]

ORIGINAL: Ju9ta

Har hørt at d tar opptil 7 år før hoftene går tilbake til d de var før svangerskap..[8|]

Omg! Nei nei nei.. Som om jeg ikke var bred nok fra før,går bestandig hatt store hofter men dette er jo latterlig. :'(

Bredere hofter etter fødsel? JA!!!![:'(]
Breder nå med nr 2!!! NEI[:D][:D]

Greit at de ikke blir bredere og bredere for hvert barn! (iallefall ikke hos meg)

ORIGINAL: Nataleen

Jeg har heldigvis bare 1 k igjen før jeg veier det samme jeg gjorde før graviditeten.. men klærne sitter så annerledes..Føler meg så "kjerring" i kroppsfasongen plutselig..[:(] Noen som vet om hoftene vil trekke seg litt sammen med tiden? Eller vil de være slik for alltid..?

Jeg også merket dette første gangen, at hoftene ble bredere allerede de første ukene i svangerskapet. Og selv om jeg etter fødselen fort havna der jeg skulle være rent vektmessig, så satt ikke klærne helt som før, og buksene var trangere over hoftene. Men dette gikk over, og etter et års tid år var det ikke lenger noen forskjell fra før graviditeten. [:)]

Ikke noen håndtak nei. Hoftene (skjelettet) har bare blitt bredere..Klærne sitter ikke som før..Hele fasongen min er endret rett og slett. Liksom ingenting jeg kan slanke eller trene bort.. De ble sikkert bredere slik at jeg skulle få ut ungen,men håper de "går sammen" igjen også.. tvi tvi

Her er også skjelettet blitt bredere[:(] Håper det går tilbake.. Gjør nok det for jeg hadde gaaanske brede hofter når jeg var 15 år, men så slanket jeg meg og ble supertynn og hoftene også[8D]

Hoftene mine ble bredere etter forrige fødsel, og de ble ikke smalere. Så de må du nok regne med å ha, for det er bekkenet som har utvida seg under fødsel...

Var ikke særlig brei over hoftene før jeg fikk barn, men etter første svangerskap og fødsel ble det andre boller. [:-] Hadde ikke, og har fremdeles ikke, sjans å komme i buksene jeg brukte før førstemann kom til. [>:]

Eg ble litt bredere i hoftene etter første barn, men går litt tilbake etter noen mnd, ikkje pæreform fremdeles like timeglass form. Det som hjalp meg var å kjøpe bukser som passet meg[:D] Men så var eg smal rundt hoftene fra før så gjorde ikkje så mykje[:)]

Æsj... Jeg får vel bare venne meg til min nye kropp da.. [:@]   Håper det som Lille Clementine sa stemmer for meg også[:D]

Æsj... Jeg får vel bare venne meg til min nye kropp da.. [:@]   Håper det som Lille Clementine sa stemmer for meg også[:D]

Bare husk at sjølv om du blir fort slank og ser "normal" ut etter fødselen så tar det mellom 6 mnd til 1 år før eg har følt meg som før sjølv om vekta var kommet av raskt. Vabskelig å forklare kvifor, men er nok for at kroppen bare trenger litt tid[:)] 

Ja,det er kanskje litt drøyt å forvente at jeg skal se ut som før etter 6 uker..[8D]  Satser på at til neste sommer ser jeg smashing ut![:D] Greit å ha noe å se frem til også da[:)]

He,he, ja er litt raskt å bli som normal etter 6 uker. Men eg skjønner godt kva du meiner, denne gang ble eg slank før det var gått 2 uker, og nå er eg tynnere en før graviditeten, alikevel så er det som om kroppen trenger meir tid på å "trekke seg sammen"[:D] Sjølvfølelsen min har iallefall alltid hjulpet når eg går ut og kjøper meg klær som passer meg etter fødsel og som er samtidig enkle å amme i[:)] Strech tights er gode nå siden vi gradvis bare blir fastere i fisken[;)]

Jeg har vært og prøvd klær,men ikke kjøpt noe enda. Synes det er skikkelig nederlag når jeg ser at de ikke sitter slik jeg gjerne vil de skal.. Gleder meg til å komme i gang med treningen..[:)]

Unnskyld at jeg sier det altså, men kroppen forandrer seg faktisk når man får barn[;)] Det er jo ikke akkurat lenge siden du fikk babyen din og syns det er litt tidlig å begynne å stresse med kropp...[8|] Har forandret kroppen for hvert barn, men har blitt tynn igjen ganske kjapt etterpå[:)]
Denne gangen tror jeg at jeg må jobbe litt mer, men vet du hva: Jeg er fornøyd!
Kroppen din kan bruke laaaang tid på å finne tilbake, så smør deg med tålmodighet. Hoftene er det ikke sikkert du får gjort så mye med[;)]

Hadde vært utrolig kjedelig å skulle se ut som en fjortis resten av livet[8|]

Back
Topp