Hoftene/bekkenet

Mrs White

Forelsket i forumet
Jeg sliter fremdeles med å ha vondt i hofta/bekkenet. Føler det spesielt hvis jeg har bært på lillen en stund eller hvis jeg ligger ned og krysser benen for eksempel - da strammer det og gjør vondt (vanskelig å beskriver hvordan det føles it, bekkenet føles "bevegelig" på noe vis). Er det "normalt"? Noen andre som også sliter litt? Trodde det skulle bli bedre nå som det snart er fem måneder siden jeg fødte...

legen sa til meg at det tok 3-6 mnd før alt stabiliserte seg m bekkenet. Hvis du ikke snart blir bedre ville jeg ha bedt om rekvisisjon til fysioterapeut eller annen behandler.

Har ikke vondt, men der lager klikkelyd når jeg går. Irriterende nok

Du kan fortsatt få gratis fysioterapi/manuell terapi/kiropraktor, hva det måtte være, i forhold til bekkenet, råder deg til å få det med en gang (er litt usikker når det ikke er aktuelt lenger, tror kanskje etter 6mnd etter fødsel). Benytt deg av det!!
Jeg har hatt litt plager med bekkenet etter fødselen, hadde ikke no særlig i svangerskapet, men siden fødselen ble så spesiell, skjedde det noe med bekkenet etter det. Det har hjulpet meg. Var så redd jeg skulle gjøre noe feil når jeg trener og slikt, greit å kunne spørre om forskjellig også.  

Back
Topp