Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Datteren vår måtte også ha pute de første 3 mnd, men vi hadde ikke problemer med vårt Maxi Cozy sete. Brukte ikke pose i setet da..Har noen erfaring med hofteleddsdysplasi og bilstol? Snuppa må ha pute i 3 mnd, og merker allerede nå (hun er 8 dager gammel) at bilstolen vi har fort blir for smal.
Hvilken stol har dere nå?
Vi har også den og den er jo fryktelig smal til putebruk kan jeg se for meg. Jeg husker jeg tenkte at venninna mi sitt maxi cosi cabriofix var for vidt , så det er mulig de typene bilstol er bredere og kan fungere bedre? Vet cabriofix er litt utdatert men de har jo mange nye modeller eventuelt kjøpe cabriofix bsre for denne perioden..Vi har Besafe izi go modular
Vi har også den og den er jo fryktelig smal til putebruk kan jeg se for meg. Jeg husker jeg tenkte at venninna mi sitt maxi cosi cabriofix var for vidt , så det er mulig de typene bilstol er bredere og kan fungere bedre? Vet cabriofix er litt utdatert men de har jo mange nye modeller eventuelt kjøpe cabriofix bsre for denne perioden..
Krysser fingrene. Cabriofix er ett mye billigere sete enn besafe ds, sånn hvis dere MÅ ha nytt bare for noen mnd’er...Vi skal prøve ett maxi cosi sete i morra for å se hvordan det er, så håper det passer bedre så vi slipper å kjøpe nytt for 3 mnd bare