hoff

malrodien

Gift med forumet
så kom dem igjen nokk en gang. harde kynnere som kommer veldig ofte.. 2-3 ganger på 10 min. ble sendt til legevakta for å ta urinprøver og for å kjenne om det var rier. heldigvis ser det ut til at alle kynnerene kommer av at gutten sparker, snur og romsterer veldig mye. om det ikke blir bedre i løpet av natta, blir jeg sendt inn på sykehuset[&:]

uffda,får håpe di roer seg da.har også harde kynner men ikke så ofte.

Jeg hadde 3-4 kynnere på ti minutt etter at jeg hadde gått opp en trapp fire etasjer her om dagen... kan det ha vært fysisk aktivitet som har utløst dine?

slapp å dra til sykehuset i natt. vokna av utrolige magesmerter og kvalme, så mesteparten av natta hang jeg over do. det er antageligvis bare gutten som ligger å sparker for harde livet der inne, så livmoren reagerer på det. er litt redd for å føde fortilig å sjø. for både mora mi og bestemora mi gjorde det! [&:]

ORIGINAL: Labben

Jeg hadde 3-4 kynnere på ti minutt etter at jeg hadde gått opp en trapp fire etasjer her om dagen... kan det ha vært fysisk aktivitet som har utløst dine?
  nei det er nokk ikke det heller. hadde omtrent bare ligget på sofan i 2 dager. å så varte kynnerene så lenge å. flere timer.

håper gutten holder seg inne ei stund t, å at d roer sæ ned litt t dæ, slitsomt me mye kynnera. har d sjøl å e helt satt ut nån gang.

Håper at babyen din holder seg lengst mulig inne. Skjønner deg veldig godt og føler med deg! Må også holde senga for å unngå prematur fødsel.  

Får håpe at babyen din holder seg der en stund til....
Lykke Til... [:D]

Back
Topp