Hoff.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag er jeg bare helt SKUTT!! :( Det kjennes ut som om noen har tatt ut batteriene mine.... Litt sånn jeg hadde det i første trimester, helt tappet for krefter..... Jeg har hatt det sånn innimellom i det siste, men det har alltid gått over etter en times tid men ikke i dag.

Passer dårlig at det er en ekstra krevende dag på jobb som skal avsluttes med kurs/møte fra 16 til 19 :(

Synes det har vært altfor mange slike dager i det siste, jeg også.
Krysser fingrene for at du kommer deg gjennom dagen uten å slite deg helt ut! :)

Skjønner for godt hvordan du har det. Jeg sover ikke på dagen og ikke om natten. Er heldig om jeg får et par timer søvn. Har konstant vondt og det blir man også sliten av. Energien min strekker kun til å levere/hente i barnehagen og lage middag. Orker knapt å sette på barnetv til henne når den tid kommer... Er utrolig grusomt. Man får jo så dprlig samvittighet fordi man ikke klarer og orker ting :(

Sånn har jeg det også omtrent hver dag nå.. alt er tungt, føler meg helt utslitt og orker ikke noe og får dårlig humør av det og føler det går ut over datteren vår på 2 år.. har verdens dårligste samvittighet :(

Off, ja har hatt mange sånne dager!! Nå har de startet i bhg 2 dager, kjenner det hjelper veldig med litt tid for seg selv. Tar dagene rolig også, ellers blir jeg ødelagt!

Back
Topp