hoff...

mamman til Alina

Glad i forumet
jeg er så redd for melkeproduksjonen min,puppene er ofte slappe og føles tom..jeg sitter å funderer frem og tilbake for å finne "feilen"..

nå kom jeg plutselig på at det mulig kan være for at jeg har begynt på mini-piller.....-vet dere noe om det?? jeg kan ikke innbille meg at legen min gir meg mini-piller hvis det skulle forårsake at jeg plutselig fikk lite/ingen melk???????

jeg går på cerazette mini-piller.

hvor for jeg kjøpt amme te??er det til noe hjelp da?

sjekk denne da...

"Noen medikamenter kan hemme effekten av melkeproduserende hormoner (østrogen og progesteron). Ammende bør derfor få P-piller med en hormonsammensetning som påvirker melkeproduksjon minst mulig (minipiller).

Stor blødning hos mor kan også påvirke hypofysen, som i sin tur gir forstyrrelser av de melkeproduserende hormoner.
Medikamenter og andre sykdommer"

jeg har akkurat blitt ferdig med en blødning jeg fikk da jeg begynte på disse mini-pillene,tro om det kan være grunnen...-jeg er såå fortvilet..

amme te kan du få kjøpt på apoteket eller på en helsekost[;)]den hjalp på meg da jeg ammet føltes det som[;)]
lykke til!!går nok så bra!!

Det kan være mye melk selv om puppene føles slappe.
Selv har jeg masse melk, men nesten aldri sprengte pupper.

Og bruker forresten samme pillene.

takk for at dere gidder å svare,man blir litt roligere av gode råd og andres meninger!!
gla dette forum finnes[:)]

Back
Topp