Hodeverk

TuttaMadutti

Betatt av forumet
Ååå. Er det ikke det ene er det det andre!! Ååå. Første dag uten kvalme å ikke ta tablett. Nå er den hodeverken kommet!!! Mild migrene... Gud gi meg styrke!!

Gutt 2011, håper på 2014 spire ❤️

Huff da, så typisk at det ene avløser det andre ;) God bedring!!!

Ååå. Er det ikke det ene er det det andre!! Ååå. Første dag uten kvalme å ikke ta tablett. Nå er den hodeverken kommet!!! Mild migrene... Gud gi meg styrke!!

Off så uheldig du skulle være da...
Det kan ikke være at du har litt næring å hente inn igjen da? Følte selv det utløste migrene hos meg etter uberkvalmen forsvant...

Du må ha masse god bedring hvertfall :)

Tror nok det kun er mangle på næring så utløser det :-/ håper vertfall det :) vi har spøkt med at jeg kommer vell til å få alle plagene på løpende bånd.. Håper virkelig ikke dette stemmer :p

Ånei :( Masse god bedring!!! Sliter med migrene til vanlig så vet godt hvordan du har det!

To paracet, kald klut på pannen og ligge i et mørkt rom er det eneste som hjelper meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan vera hormonelt og. Vanlig med hodepine i begynnelsen. Mangel på næring hjelpe jo ikkje på!! Eg har har vore å e mykje plaga med oppkast å kvalme å daglig håveverk. Nåken daga e da kun mørkt og kaldt rom som hjelpe. Har migrene fra før, så kanskje ein lettare får da i svangerskapet? Fælt e da i allefall!

Jeg har til vanlig migrene en gang i blandt. Nå i starten har jeg hatt sånn skikkelig hard migrene, verre enn til vanlig. Blir helt sengeliggende gjerne en hel dag. Så slitsomt. Tror det er litt hormonelt. Husker jeg var plaga mye i starten av de to andre svangerskapa også. Plagsomt mens det står på. Men har funnet ut at det hjelper på å få nok søvn og drikke masse vann.
God bedring!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her. Eller ikke migrene men kvalmen har blitt erstattet med hodepine :/
Vet ikke hva jeg foretrekker...
Akkurat i dag er begge tilstede men mye omgangssjuke rundt om her for tiden...

Back
Topp