hodeverk

~Lisbeth83~

Forumet er livet
er det noen andre som har vært plaget med hodeverk???

jeg hadde igår og idag var det enda værre...
vil liksom ikke ta smertestillende heller...
huff[X(]

har hatt litt...[:'(] Stakkars deg det er ikke godt!! [:(] Men du kan trygt ta en paraset eller liknende, det sa de på legevakten da jeg ringte dit for å sjekke... ikke ibuks - de var ikke bra for bebisen.

får vel pakke i meg en paracet da..
hvis vi har...[8|]
liker ikke å ta smertestillende jeg, venter til det lengste

Ikke jeg heller, men da jeg ringte legevakten hadde jeg så sinnsykt vondt i ryggen at jeg nesten ikke kom meg ut av senga... Så da sa de at det var greit med paraset. [;)]

Jeg våkna med skikkelig skallebank i dag,trodde hodet skulle sprekke,men jeg la meg ned igjen og sov bort den verste smerten,men er litt tung i hodet enda.Tørr ikke ta smertestillende jeg da,alikevel om jeg vet at vi kan ta paracet.Jeg går på faste med til vanlig,så jeg prøver mest mulig å holde meg unna.Men blir det innmari ille så får jeg heller vurdere det igjen.God bedring med hodepinen jomfruen83[:)]

har blitt mye bedre nå...
har ikke tatt paracet[:D]

Jeg og har ofte hodepine. Spiser jern nå, slik at jeg ikke skal få mye vondt i hodet pga lite jern. Legen annbefalte noe som heter floradix eller noe. En drikk. Smaker pyton. Skal spørre etter tabletter neste gang!!

Jeg og har ofte hodepine. Spiser jern nå, slik at jeg ikke skal få mye vondt i hodet pga lite jern. Legen annbefalte noe som heter floradix eller noe. En drikk. Smaker pyton. Skal spørre etter tabletter neste gang!!
Floradix er grusomt ja[:'(]Jeg har også fått beskjed om å ta jern,jeg tar hemofer tabletter.[:)]

Uff så fælt det er å ha vondt i hode. Jeg har vært sykmeldt hele uken, og kanskje neste uke også på grunn av bihulebetennelse, og det er skikkelig vndt. Da får man veldig lett vondt i hodet. Har ennå ikke tatt noe for det, men jeg prøver og ser. [8D]
Lykke til alle sammen med smertene!

Ja det kommer og går her hos meg [&:]

jeg er også plaga litt med det,har aldrig hode verk før så jeg merker det nå![:'(]men jeg tør liksom ikke ta noe heller.legger meg heller ned til det blir bedre[:)]

ORIGINAL: Legen annbefalte noe som heter floradix eller noe. En drikk. Smaker pyton. Skal spørre etter tabletter neste gang!!

Floradix smaker kanskje vondt, men er innmarrig effektiv!! Spesielt sammen med duoferon jerntabletter!! Jeg hadde "bare" 7 i jernlager, gikk på dette i 2-3mnd og nå er jeg oppe i 34 i jernlager!! [:D] Så ta floradix jenter, den er kjempe effektiv!

Back
Topp