Hodet!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Lurer på om noen kan forklare meg hva som skjer?!

Var på ultralyd igår, og der sa ho at hodet til lillegutt lå ned, noe jeg har trodd i over 1 uke. Kjenner tydlige spark øverst og ut mot sidene av magen, nederst over symfysen(?) kjenner jeg bare vibrasjoner og sprell aktig bevegelse! Har også fått bekkenløsning som kom brått. Er det et tegn på at hode synker og "fester" seg? Eller helt normalt?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hodet til lillegutt lå godt nede i bekkenet på 3D ul for et paradigmer siden. Det gjorde det å på kontroll i går (er 29+1 nå) men det har ikke festet seg. Virket ikke som jordmor synes var det minste merkelig så :-)

Her tror jeg hoder er nede på formiddagen da det er små foter oppi ribbeina, men at han snur seg ila dagen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hodet lå ned når jeg var hos legen tidligere i uka :) Det kjennes riktig ut, for jeg får mye spark i ribbeina :P Det er nok helt normalt! Tror ikke de fester seg allerede, men at de ligger mer og mer med hodet ned :)

-Fra appen-

Det ligger en interessant artikkel på babyverden om hvor viktig leie på babyen er for fødselen. Spennende lesning.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det ligger en interessant artikkel på babyverden om hvor viktig leie på babyen er for fødselen. Spennende lesning.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, den har jeg også lest :) Men hvordan baby ligger nå trenger ikke ha noe å si for hvordan den ligger senere :)

-Fra appen-

Da er det ikke noe å bry seg om da? :) Litt skummelt når det er første, man vet jo ikke hva man skal se og kjenne etter eller om man føder tidlig eller sent! :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Forrige gang festet hodet seg veldig tidlig, men jeg fødte i uke 38 så det førte ikke til noe for tidlig fødsel :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har hode leie ned i nåken uke :) men trur ikkje d he festa sej...e i uke 29 :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Var på kontroll i dag, og da mente legen hodet var ned, og det samme sa jordmor for noen uker siden. Virker som hun ligger mest med hodet ned hos meg nå, men hun kan ennå snu seg i følge legen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp