Hodet på helt andre plasser

MammaenTilE

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsboerne 2023
Er det bare jeg som har hodet helt andre plasser for tiden? Jeg er førstegangs og merker jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går. På jobb er jeg ufokusert og ser bare frem til å gå ut i permisjon og få den lille jenta vår. Baby i hodet 90 % av dagen ;p Har vært heldig å ha et veldig greit svangerskap med lite plager, så jobber 100%. Men effektivt er jeg nok ikke i nærheten, dessverre. Andre som har det likt?
 
Altså, jeg skulle halvere melken i en oppskrift i går... Jeg leste: 1 l, men det stod 1 dl. Så i stedet for 0,5 dl, ble det 5 dl...

Fiskesuppe i stedet for gryte:hilarious:
 
Helt normalt! Jeg er helt ubrukelig på jobb for tiden. Må skrive ned alt jeg skal si, for jeg glemmer ordene mine og den minste ting jeg skal si... Veldig kjekt når man er lærer :bored: fremstår som helt fjern til tider. Men elevene mine har det veldig gøy på min bekostning, for det hender ofte at jeg ikke merker selv når jeg bruker feil ord og navn osv... :dead:
 
Bra det ikke bare er meg!:p føler meg ikke veldig produktiv for tiden for å si det sånn:oops:
 
Last edited:
Minker med skjeer i skuffa. Både jeg og datra mi er glad i yoghurt. Så tror jeg helt ubevist har kastet ett par . Vurdere å skaffe plastikk snart.. glemmer mye også.
 
Denne tråden burde vi holde liv i! "Rare ting vi gjør pga graviditeten, og etter hvert ammetåken":p
 
Som ts, jeg er likedan! Særlig nå, blir veldig distré og ufokusert på jobb og ellers. Tenker bare mer og mer på baby og hele pakken :D <3
 
Som ts, jeg er likedan! Særlig nå, blir veldig distré og ufokusert på jobb og ellers. Tenker bare mer og mer på baby og hele pakken :D <3
Nettopp det jeg også gjør! Det gjør veldig godt og merker jeg ikke bryr meg så mye. Får gjort det som haster heldigvis, og resten får vi bare ta når det kommer ;p
 
Sliter på jobb selv. Klarer ikke ta tak i store oppgaver, og gjør svært lite produktivt. Ikke nødvendigvis fordi jeg tenker på baby. Er 2. Gangs. Så avslappet der.. men hodet er tomt eller fullt av bomull kjenner det ut som
 
Back
Topp