hodet ned....og formen ellers!

millemax

Glad i forumet
noen flere her som babyen har lagt seg med hodet ned hos allerede??
er ikke det tidlig?

hvordan er formen deres ellers om dagen da, dette skulle visst være den mnd hvor man hadde mest energi og formen på topp.....men vet ikke helt jeg, hvor blir det av det da?

hva tenker dere ang fødselen nå som den nærmer seg?

håper alle februar mødre har det bra[:D][:D]

min og har hodet ned....[:)] ja huff er kjempe sliten for tiden..
nå går tiden kjempe fort desember kommer til å fly forbi[:D] gleder meg[:D]

Hode liger ned her også,men har jo enda mulighet for å snu seg om dem vil.

Hodet ligger absolutt ikkje ned her... babyen har en tendens til å bruke blæra som vaskebrett! Ganske ubehagelig til tider. Men det blir vel meir ubehagelig når det blir trangare for den inni der og den skal snu seg med hodet ned. Og sikter nok rett mot ribbeina då! Men ingen klager! [:D] enda... hehe

På siste kontroll lå hun med hodet ned, men tror hun snur seg innimellom. Er liksom ikke helt sikker alltid om det er føtter eller bein som slår og sparker [:)]

Energien er ikke helt på topp.Er mye sliten og føler jeg ikke har spesiellt mye overskudd. Har mye vondt i bekken og ryggen, så det meste er ett slit.. [&:]

Fødselen har jeg ikke tenkt noe særlig på. Gruer meg iallefall ikke [:)] Har lurt litt på å føde i vann, men vi får se..

Ellers har jeg det faktisk veldig bra! Var i Oslo i går på 3d ultralyd, og kjøpte ny vogn også! [:D]
Så egentlig så har jeg det veldig bra!! He he

Tror ikke denne her har festet seg med hodet ned, nei. Da har han i tilfelle armene over hodet[:D] Er nemlig fortsatt veldig mye sparking som skjer nedover. Kan gjøre litt vondt, men skal ikke klage. I går synes jeg det var så stille nedi der at jeg ble bekymra. Men i dag er det full fart igjen[:)]
Formen ellers er ikke så aller verst. Blir veldig fort sliten og får vont når jeg er i aktivitet, så jeg må passe på å få slappet av en del. Men hvis jeg passer på det, så er formen fin[:)]
Nå er det snart bare 12 uker igjen!!!! Det har jammen gått fort!

Her bytter ho ofte på stillingen tror jeg, men det er oftere spark nedover[;)]

jeg tenker ikke på fødselen som noe skremmende om dagen, men jeg tenker på det og gleder meg litt faktisk. Grubler på stillinger og alternativer[8|]

Her var heller ikke hodet ned på forrige kontroll [8|] men tror nok h*n snur seg akuratt som det passer. Tror jeg kjenner spark nedover, men det kan jo også være boksing med armer for alt jeg vet. Jordmora fant hodet med en gang, hvilket jeg fant fasinerende. Har prøvd å kjenne etter selv, men kjenner bare "mage".

Formen er fin - har vært heldig gjennom hele svangerskapet og ikke følt meg særlig gravid i det hele tatt. Magen vokser i en enorm fart om dagen så den er stor nå. Ligger litt over kurven, men fremdeles innenfor det grønne feltet.
Betyr det at babyen er stor eller? Noen som vet?

Ikke lenge til fødsel nei - tenker på det en del, men gruer meg ikke.... Vet jo ikke hva jeg går til så har egentlig ingenting å grue meg til [8|]. Og som jordmora sa at vondt gjør det men det er en grunn til at en får flere enn ett barn. Hvis det var helt for grusomt så hadde jo ingen fått mer enn ett barn. Så glasset er halv fullt for øyeblikket [;)]

Hei!
Tror nok ikke at hodet til denne lille rakkeren har festet seg enda, det er mye liv og røre. Legen målte bar sf målet sist og sjekket hjerteslagene, kanskje har kjenner etter slikt neste gang, hva vet jeg!!

Ellers så har jeg dager da jeg gruer meg veldig til fødselen og andre dager gjør jeg ikke det. Hadde ganske så lette fødsler med de andre 2, og håper at det kanskje tilogmed går enda lettere denne gangen. Fødte på krakk første gang og vurderer det sterkt denne gangen også..

Elisabeth

Nurket ligger med stumpen ned fortsatt og favoritthobby er bl.a blærestepping. Ikke særlig behagelig, men.. [:D]

Er morsomt nå da jeg kjenner enkelte ganger når han styrer og ordner og snur seg der inne. I går kveld var det virkelig styr der inne og man kjente tydelig beina/føttene utenpå magen. Særlig pappa syntes dette var festilig å kjenne! [:)]

Også var det formen ja - litt kjapp i avtrekker'n der.

Er generellt i veldig god form om dagen. Føler meg ikke spesielt tung selv om ekstra kilo og kula er på plass. Ingen særlige problemer egentlig med unntak av litt halsbrann i ny og ne. Bekkenet stivner og blir vondt hvis jeg gjør visse ting, men det er ikke verre enn at jeg må begynne å tenke på hva jeg gjør mht skeiv belastning på rygg/hofte (har merket dette gjennom hele svangerskapet så har jo blitt vant til det også..)

på siste kontroll lå han med hode ned,men tror ikke han har festet seg enda,han har snudd seg nå tror jeg[;)][:)]

Var på kontroll i dag. Hodet var festet, det satt godt fast. Venter jente nr 3. Formen er veldig bra for tiden. Har termin 4 februar.

Back
Topp