Hodet mitt!!

marihøne84

Blir kjent med forumet
Jeg har så vondt i hodet mitt, og det har jeg hatt i over en uke nå, er dette normalt?

dette har en liten innvirkning på humøret som svinger fra minutt til minutt, og det at jeg har sluttet og røyke hjelper heller ikke... stakkars kjæresten min! 

Uff, stakkars deg.. Har hørt at mange får mer hodepine når de er gravide. Kan ikke huske at jeg har hatt det så mye selv.. Trøsten er jo at mange av de tidlige symptomene går over etter hvert.. Men det er jo pyton når det står på! Pass på å drikke masse vann, og få hvilt deg så mye du greier!

heldigvis har jeg siste eksamen i dag, så ingen flere lange lesedager! Håper det hjelper litt!

Har også tidvis vondt i hodet. Hatt det i et par uker. Er heldigvis ikke konstant - da hadde jeg blitt gal :)

Det er helt normalt!:) Bare ubehagelig...! Men jeg hadde mye vondt i hodet,når jeg var gravid med jenta mi, og nå var en av de første symptomene bla vondt i hodet. Drikk masse vann,gå ut og få jevnlig frisk luft. Det hjelper på meg. Og når det er på det værste tar jeg paracet.

Back
Topp