Hodet mitt virker ikkje ....

Villemoen

Forumet er livet
Skulle gå tur med Mali i vogna i dag...
Men i stedet for å låse opp ytterdøra når vi skulle ut, så åpna eg nøkkelskapet, låste opp bilen,
og small panna rett i ytterdøra... som framleis var låst....

ANdre som har mista alle hjernecellene i løpet av permisjonen.. ???

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Har vi samme hjerne? For min er ikke med eller...

Kan godt hende... men då er min tydeligvis i trøndelag, for her er det kun ekko innvendig...

ORIGINAL: Villemoen

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Har vi samme hjerne? For min er ikke med eller...

Kan godt hende... men då er min tydeligvis i trøndelag, for her er det kun ekko innvendig...

Oioi, ja for her er det gjennklang.

Haha [:D] Du er neppe alene om å være sosete! Jeg er deltakende i den foreningen jeg og, men jeg har alltid vært sånn [;)]

hehehhee huff da

Dere er søte da! [8D]

Men jeg er litt tullete jeg og[8D]

Nu ska du høre, størstejenta ble med mine svigerforeldre på hytta i dag, da hadde jeg glemt å sende med bleier.. [8|][8D]

Du er ikke alene...

Her om dagen skulle jeg en snartur på butikken, sambo og Emilie var hjemme. Jeg låste ytterdøra etter meg når jeg gikk ut... Og til vanlig på dagtid har vi døra åpen så lenge noen er hjemme...

Også har jeg sendt mme med snuppa og glemt å sendt med måleskjeen...

Få høre flere da [:D]

Hehe, huff. Fælt å le, men det er jo litt morsomt da!

Jeg gjorde klassikeren her om dagen, betalte varene mine på butikken og gikk... tomhendt... rimelig flaut da kassadama ROPTE utover hele butikken at jeg hadde glemt varene :P

Ellers har jeg flere ganger tatt frem bilnøkkelen, trykket på låseoppknappen og ikke skjønt hvorfor i h--- husdøra fremdeles er låst...

Og så skrøt jeg på helsestasjonen av at bestemora til knøttet skulle strikke bunad til 1.mai... skulle vel helst bruke den 17., kanskje? [8|]

Hehe, deilig å ha det sånn!
Har aldri vært distre før, men etter jeg ble mor...hærregud! Skulle be sambo massere meg, og sa: ring meg! Haff[&:]
Tror jeg har små slag hver dag, for dette kan jo ikke være normalt[8D]

Hihi. Jeg sa til mannen - Nei eg går å legge meg på frysaren.
Skulle da fortelle han at jeg skulle legge meg på sofaen. Og gjett om jeg får høre den der da?!?! 

Herlig!!!
Godt å se det ikke bare er meg!!![:D]

Back
Topp