Var hos jordmor i går og nå ligger hodet nedover og kommer nok til å ligge der til det fester seg sier hun!! Æææ ikke lenge igjen!! :-D Håper sommeren går fort og at det ikke blir varmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så tidlig?
Her ligger hun med rumpa godt plantet ned i bekkenet, men jm sa jeg ikke trengte å bekymre meg for det før i uke 32 (?) siden hun har så god plass. Nå er jeg 27+1, så hun har god tid
Jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg før i uke 36. Fastlegen min sier at hvis ikke sykehuset setter meg opp til planlagt ks hvis hun fortsatt ligger i sete i uke 38, så skal hun få meg inn på et annet sykehus, for hun synes ikke jeg skal risikere setefødsel, og det vil jeg jo heller ikke. Ullevål vil helst at man prøver å føde i sete sa de, men de sa ikek de ville tvnge meg, bare prøve å overtale. Håper uansett hun snur seg!
Men jeg fikk også beskjed om at i uke 28 ligger 80 % med hodet ned, 20 i sete. Ved termin ligger kun 3-4 % fortsatt i sete, så det er jo over 75% sjangse for at hun snur seg riktig vei.