Hodet ikke festet...

Mai-frø<3

Blir kjent med forumet
Hei :)
Jeg er førstegangs og er i uke 38, å hodet har ikke festet seg enda.. noe som jeg har hørt og lest meg frem til er litt unormalt.
At hodet som regel fester seg tidlig på førstegangs :/
Har hatt veldig har mage (øverst i magen) akkurat som om hun presser seg oppover og jeg blir steeeeein hard i magen. Dette varer en stund og flere ganger hver dag (kanskje minimum 8- 10 ganger daglig).

Hva tror dere at dette betyr? :p

Sett den litt på ball og gynge litt opp og ned og roter hoftene rundt :-) jeg er 3 gangs og hodet er festet her. Nå har jeg mye og gjøre med 2 barn da så får beveget meg godt :-)

Jeg skal på kontroll om 1 uke, er da 38+5. Og håper inderlig at hodet har festet seg nå. Er førstegangs og han har ligget med hodet ned i 1,5 mnd uten festing :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, for lillemor har ligget med hodet ned siden uke 32..
Føler jeg stadig får høre at "da går du nok over tiden siden hodet ikke er festet". Noen som vet om dette er tilfelle? :p

Her festet ikke hodet seg før uke 37+5, og da var det bare nesten helt festet, så tror ikke det har så mye å si :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Min første festet ikke hodet før under fødsel :-)

Fødte tre dager før :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fødte 12 dager før, 38+5, og da jeg var på kontroll noen dager før hadde ikke hodet festet seg ;)

Det høres som om du beskriver kynner, da blir magen hard og det kan skje voldsomt ofte.
Jeg har og har hat masse kynner, i de siste tre ukene har jeg hver tiende til hver sjette minutt, noe som er uvanlig for førstegangsfødende. Så selv om noe er "normalt" eller ei for oss så trenger det ikke å bety noe spesielt. Hode fester seg nok etterhvert ;)

Da jeg fikk nr1 så festet ikke hodet seg før fødselen var igang. Da var jeg 38+4:)

Godt å høre at andre har det som meg/ har erfaring av samme situasjon :p
Det gjør ji til at man ikke stresser fult så mye ;)

Her er det heller ikke festet, er førstegangs.... 38 imorra:) får håpe det skjer snart for begge...

Hos meg er hodet ikke festet. Er i uke 39+5 (3-gangs gravid da). Hode festet seg aldri på nr en heller. Gjorde nok at fødselen først fikk fart når de tok vannet.

Er gravid med nr 2, hun har ikke festet seg heller, er 37+5. Men førstemann festet seg heller aldri, og gikk ikke ned i bekkenet før fødselen var (satt)igang (38+3). Selv om de ikke har festet hodet, tror jeg det skal litt til at de snur seg igjen så sent, om de ligger med hodet ned. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp