Hodet i bekken, men ikke helt festet

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Hva tror dere?
Blir det desember eller januarbarn?

Vesla har vært godt nede i bekkenet siden uke 28, kontroll mandag sa legen at hun var usikker på om det beveget seg eller var festet.

Har ikke sjekket noen andre ting, har ul-termin 3. jan, menstermin 1. januar..

Dette er barn nummer tre, men 5,5 år siden forrige fødsel...

Ingen av de forrige barna har gitt noen tegn til start av fødsel før det var i gang. Nummer 1 var festet, nummer 2 ikke...

Gjett? :-))

Vet ikje. Er samme her, hode er ikke festa men er godt nedi bekkenet. Termin på mandag :P

Tipper du får nyttårsbarn :D

Nå er det mest vanlig at hodet festes med nr en og ikke de neste ungene, så det blir skikkelig gjettekonkurranse dette... Da er det mer spennende å vite om når de andre barna kom i forhold til termin.....

Gjetter at du får i slutten av desember :)

Nå er det mest vanlig at hodet festes med nr en og ikke de neste ungene, så det blir skikkelig gjettekonkurranse dette... Da er det mer spennende å vite om når de andre barna kom i forhold til termin.....
De kom etter termin, 11 etter på første og 8 etter på neste. :-)

Ingen av mine har vært festet før fødsel, så tenker at det har lite å si:-) Kan tippe nyttårsaften jeg da:-)

Men sånn uansett, har det noe å si? For her har hu festa seg men tviler på no fødsel før termin den 7:)

Men sånn uansett, har det noe å si? For her har hu festa seg men tviler på no fødsel før termin den 7:)
Det sies at de sjeldent fester seg med nummer to, tre, fire.. Så i og med hun lå så langt nede nå, og var så godt som festet tenkte jeg kanskje hun ville komme litt før..
Men samtidig håper jeg i grunnen hun venter til januar..

Var hos jm fredagen før jeg fødte. Hodet var ikke festet. Mandag kveld tar jeg nytt mage bilde før jeg legger meg da magen er anderledes. Dupper av og vannet gikk. Førstegangs.

Back
Topp