hodet har festet seg:)

Tina23

Blir kjent med forumet
35+3 uker i dag og hodet har festet seg:) om 2 uker skal vi sjekke livmorhalsen så blir spennende:) er ved veis ende nå:):) gleder meg til å se prinsessa mi:)
 
grattis =D gleder meg også =D
 
Så kjekt:) jeg er 32 + 4:)

Tina23 skrev:
35+3 uker i dag og hodet har festet seg:) om 2 uker skal vi sjekke livmorhalsen så blir spennende:) er ved veis ende nå:):) gleder meg til å se prinsessa mi:)


 
Såå kjekt :) ikkje lenge igjen nå!!
Ska bli så godt å få gullå våre ut nå =)
 
Er det kanskje jordmor/lege som finner ut av om hodet er festet eller er det noe man bare skjønner selv..? Dumt spørsmål, kanskje, men dog.. 
 


linda_s skrev:
Er det kanskje jordmor/lege som finner ut av om hodet er festet eller er det noe man bare skjønner selv..? Dumt spørsmål, kanskje, men dog.. 

Lege/jordmor pleier å kjenne etter dette på kontrollene etter uke 30 ca.
 
Ja, ok. Hun (jordmoren) sa ingenting om at det var festet i uke 32, men baby lå i alle fall med hodet ned. Får vel se hva hun sier neste uke:=) 
 


linda_s skrev:
Ja, ok. Hun (jordmoren) sa ingenting om at det var festet i uke 32, men baby lå i alle fall med hodet ned. Får vel se hva hun sier neste uke:=) 


Mange babyer fester seg ikke før helt inntil termin, noen fester seg ikke i det hele tatt før fødsel. Så det viktigste er at de ligger riktig vei.
 
Back
Topp