Hodet har festet seg

preggysue

Blir kjent med forumet
Da er jeg kommet fra jordmor, er i uke 34 og fikk beskjed om at hodet har festet seg. Gikk opp for meg at i grunnen så er det jammen ikke lenge igjen nå egentlig.

Kan være bare en liten mnd igjen:)
Tiden vil sikkert fly, så jeg kjenner at jeg begynner å bli litt stressa:) hehe

weee..... 

klarer du å kjenne det selv, altså som om du har en ball mellom beina eller?? 

har aldri kjent det før så lurer ;) 

Har kjent nedpress i over 4 uker, men kjenner nå også at romsterer eller hvordan jeg skal forklare det laaaangt ned. Kjennes også ut som jeg må knipe igjen når jeg går ellers så detter den ut. Hehe, men vet fra sist gang at det ikke bare detter ned, fødsel er hard jobbing.

Ja, da er jo alt klappet og klart da! ;-) 
Den eneste måten jeg har merket at hodet har festet seg tidligere er at bekkenløsningen har blitt litt mindre vond. :-)

hodet til snuppa mi festet seg i uke31 sist... men jeg gikk fortsatt 2 uker over... 

ps. det er bare forde det er leeenge å gå å vente i 2. mnd... smøøøøre med tålmodighet.:) 
men alle er ikke som meg... så kanskje det nærmer seg:)

Jeg er i uke 31 og var hos jordmor nettopp, hodet har allerede festet seg! Jeg fikk litt panikk fordi jeg hele tiden har tenkt at det er såå lenge til fødsel, og hadde ikke forestilt meg at hodet skulle feste seg allerede. Jordmoren viste meg hvordan man kan kjenne det, hvis man presser fingrene hardt ned rett over skambeinet kjenner man en slags hard, rund kule der inne, som er hodet! Jeg tør jo ikke gjøre det så mye fordi jeg tenker at barnet får vondt, hehe! :)

hodet er ned her, men om det er festet vet jeg ingenting om

Back
Topp