Hodet har festa seg...........

Snart3barnsmamma

Forelsket i forumet
Var hos jordmor i dag og hun kunne nesten helt sikkert si at hodet var festa.....har egentlig merka det selv i det siste også. Har hele tida et lite press der nede og beina til Knerten er oppunder ribbeina mine omtrent hele tida[:D]
Gleder meg sånn til vi får møte den lille................Alt står veldig bra til med både meg og den lille. Kjenner masse bevegelse hver dag og kjenner godt at kroppen driver og forbereder seg. JEG GLEDER MEG!!!!!!![:D]

Gleder meg SÅ til jeg og kommer så langt! [:D]
Men jeg har fått noen spark i ribbeina, ikke no særlig.. [:'(]

Er det ikke slik at hos førstegangsfødende fester hodet seg ganske tidlig, mens hos flergangsfødende trenger ikke hodet festes før like før fødselen?

det stemmer nok det
Jeg ble fortalt at hodet ofte festa seg seks uker før fødsel hos førstegangsfødende. Venninna mi som fødte nr to for en mnd siden, opplevde at hodet festa seg to dager før fødsel nesten tre uker på overtid........

Ååååå...fytti katta.... 3 uker på overtid?? Stakkars!!
Ikke det..er jo koselig og alt det der, men tenker at da var hun temmelig utålmodig og lei..hehe!!

Med min første så festet hodet seg da jeg var 36 uker på vei..og jeg gikk 11 dager over tida....siden dere lurte liksom...[;)]

Back
Topp