Hodet festet?

Poteten

Glad i forumet
I hvilken uke er det vanlig at babyen fester hodet i bekkenet? Rakk liksom aldri å komme så langt i forrige svangerskap, så nå er det mye nytt framover :)

Det lurer jeg også på..

Sniker fra januar :)
Når hode fester seg er ingen fasit, det er opptil hver enkelt person og svangerskap :) jeg har termin om 3 uker og lillegutt har ikke festet hode sitt ennå :)

Hvordan vet dere at baby har snudd seg da? Og at h'n har festet seg? Føler alle andre er så mye flinkere enn meg til å kjenne sånt... Kjenner jo at det er en baby inni der, og masse bevegelse, men aner ikke hva som er opp eller ned..:p

Jordmor kan sjekke d på kontroll om hodet er festet :) sier de ikke at hodet fester bare første
Gangen ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet hvordan min gutt ligger pga hyppige ultralyder. Kjenner tydelig de kraftige sparkene øverst i magen. Dette er min første, så jeg vet ikke hvordan det er når hodet fester seg. Men mange sier det kjennes når hodet setter seg der nede. Og at det blir lettere å puste siden alt synker nedover :)

Jeg aner ikke selv hvordan babyen ligger, men jm og ul har sagt at han lå med hodet ned siste to ukene, men om han snur seg så merker jeg det nok ikke.

Fester det seg bare første gang? Hm, har visst litt å lære jeg :)

Back
Topp