Hodet festet?

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var oss JM i går, var da 34+5, og hodet er allerede festet. Syns det var tidlig siden dette er min nr.2?!
Noen flere som er 2. Eller flergangsfødende der hodet allerede er festet?

Jeg venter nr 3, 35+3 uker, jm sa hodet var festet på kontroll i dag.
Hun sa også at det er veldig sjeldent hodet fester seg 3. gang...
Men det festet seg ca på samme tid med nr 2 også :)

Jeg venter nr 3, 35+3 uker, jm sa hodet var festet på kontroll i dag.
Hun sa også at det er veldig sjeldent hodet fester seg 3. gang...
Men det festet seg ca på samme tid med nr 2 også :)

Når har du født i forhold til termin med de 2 første?
Har et lite håp om at jeg kanskje slipper overtid denne gang. Med min første festet hodet seg i uke 37 og hun kom 8 dager på overtid. (Med hjelp, ble satt i gang) :)

På kontroll hos jm i forrige uke var jeg 32+3 og da mente hun at hodet allerede var festet. Venter min nr 2 :)

hodet er ned, men ikke festet, men som jm sa så har ikke det noen betydning, det fester seg ofte ikke i det hele tatt hos andre- og flergangs... men er jo lov og håpe :-)

Min første festet seg ikke før i uke 37, så forventer vel egentlig ikke at han her skal feste seg i det hele tatt :P
Var ikke festet ved forrige kontroll i alle fall, men ligger med hodet ned. Ny kontroll på mandag :)

Var festet her i slutten av uke 32 (er tredjegangs) :) mener at det ikke festet seg i hele tatt med nr 2, var kun bevegelig... Jm ble stresset og fryktet fødsel i nærmeste fremtid, men det har jo allerede gått 3 uker og ingen tegn til utkomst, så rekner ikke med at det skjer med det første :)

Med vår nr 2 var hodet festet når jeg var 33 uker.. nå er jeg ikke sikker ,men for ei uke siden var det ikke det hvertfall ;)

Min første festet seg aldri, ikke under fødsel engang -som endte med akutt ks.
Hun kom tidlig likevel da, uke 38+0 ;)
Så at frøkna i magen nå fester seg er nok ganske usannsynlig egentlig :P
Hun var ikke festet på onsdag 37+2 hvertfall ;)

Når har du født i forhold til termin med de 2 første?
Har et lite håp om at jeg kanskje slipper overtid denne gang. Med min første festet hodet seg i uke 37 og hun kom 8 dager på overtid. (Med hjelp, ble satt i gang) :)
Første kom to uker før ul termin, og en uke før min termin, nummer to kom en uke før ul termin og på min termin dag ;)

Her fester de seg ikke :P Første var knapt festet til fødsel, nr to var ikke festet og heller ikke denne til nå (35+6) ;)

Back
Topp