hodet festet?!?

Ja, det kan det, det gjorde det på meg.

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

hehe okei :P for ser på det helsekortet så skreiv jordmor HF?
der ho andre jordmora har skrevet HF tidligere..:P

hm.jeg fikk beskjed om at det var knapt festet i dag.så det er ikke skikkelig festet her,han lå godt nede i bekkenet men ikke helt festet.men ikke noe å stresse med siden han ligger godt nedi:)

Mener du HB eller HF? At det står HF flere ganger betyr bare at hodet er festet når de kjenner på kontroll. De har skrevet det på mitt kort flere ganger også :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

på de 4 siste kontrollene e d først skrevet HF så HKF så H og så HF med spørsmålstegn bak :P

Det var da rart :) Kan du ikke ta en tlf og spørre? Er det ikke litt viktig å vite at hodet er festet? Skal man ikke feks legge seg flatt ned om vannet går?? Mener noen sa det en gang...

Termin 17. juli ❤

tviler på vannet kommer til å gå :P men eg får no bare si det som står på lappen då når eg ringe føden :)

Det var da rart :) Kan du ikke ta en tlf og spørre? Er det ikke litt viktig å vite at hodet er festet? Skal man ikke feks legge seg flatt ned om vannet går?? Mener noen sa det en gang...

Termin 17. juli ❤
Jeg har spurt jordmor og lege om dette, men det er visst ikke nødvendig.
Hodet festet seg her da, selv om det ikke alltid gjør det andre gang. :)

hvis babyen ligger godt nede i bekkenet så trenger man ikke legge seg ned.det praktiseres forskjellig fra sted til sted.men man kan jo alltid spørre når man ringer inn for man skal ringe uansett hvis vannet går:)

Back
Topp