Hodet festet seg?

Pistasjis

Andre møte med forumet
Noen som har merket noe til at hodet har begynt å feste seg? Jeg har ikke vært igjennom dette før, men føler at hun har begynt å bevege seg nedover. Litt sånn trykkende følelse under magen, at det har blitt dårligere plass der + at jeg har noen stikkende smerter der innimellom. Og det er ikke kynnere, for det har jeg hatt siden 6 mnd :)
Jeg er i dag 33+5 :D

Hodet var ikke festet på kontroll sist (30+3), men hun har ligget med hodet ned siden ihvertfall uke 28. Kjenner innimellom at hun presser seg nedover, så det blir spennende å se på neste kontroll i uke 34. Men det er også ganske vanlig at de ikke fester seg når man er flergangsfødende.

Med både nr. 1 og nr. 2 var hodet ikke festet i uke 33, men det var festet på kontroll i uke 36.

Jeg er annengangs,men aner ikke om hodet har festet seg. Skal på ul på mandag,så får se da :-)

Her hadde hodet ikke festet seg på kontroll 32+2 men legen kjente at hun hadde lagt seg nedi bekkenet med hodet. 34+3 nå så er spent på neste kontroll uke 36.

Min snur seg fortsatt til alle kanter, så ingenting er festet her (uke 34+2). Jeg er tredjegangsfødende, og forrigemann festet seg aldri heller, så jeg tviler litt på at denne gjør det også.

37 uker skal pp kontroll på mandag men var ikke festet for 2 uker siden selv med stikkende svie i underlivet innimellom

Er nesten helt sikker på at han ligger med hodet ned. Gjort det siden uke 30. Kjenner litt det samme som det du beskriver. Har mye nedpress og kjenner sånn ca hvordan han ligger. Har ikke vært på kontroll siden midten av oktober (altfor lite oppfølging denne gang!), men regner med å få det bekreftet på tirsdag :-)

Var hos jordmor for en uke siden (30+6), da lå hun ikke nedover men på tvers. Er første gang så jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter i forhold til dette med hodet ned og festing :p

Var på kontroll i dag (Uke 35+2) og hodet var ikke festet, men ligger riktig. Så vi får se om et par uker ved neste kontroll. :p

Var på UL i går (kontroll i forhold til morkakens plassering) og jordmor i dag (32+4), og mini ligger med hodet ned, men er ikke festet ennå. Slik som det ser ut skal det mye til for at mini snur seg nå.

Hun har ligget med hodet ned på hver eneste kontroll siden uke 24, men vet ikke om hodet er festet.
Med nr 1 klarte jeg ikke å kjenne det selv, men da var det festet da jeg gikk i fødsel i uke 35.

Back
Topp