Hodet festet og 1,5 cm åpning..

Irmensol

Blir kjent med forumet
Var hos jordmor i dag på kontroll, og alt så helt fint ut med lillegutt! Jeg har hatt så enormt press nedover og kraftige kynnere de siste dagene..og jaggu hadde lillemann festet seg godt ned i bekkenet!! Han lå på skrå for to uker siden..men nå er han tydeligvis klar for takeoff! [:)] Det er visst ikke så vanlig at babyen fester seg så tidlig når det er 3 mann..så det var jo litt overraskende, ifølge jordmor! Har også litt åpning alt..men livmormunnen er ikke helt flatet ut enda..så trodde ikke det ble fødsel i påsken..men at det nærmet seg.. Har hørt dette før med forrige mann og da gikk jeg jo 8 dager over termin..så det tar jeg med en klype salt! [;)] uansett er det jo en spennende tid fremover..hihi..må bare få flyttet inn i det nye huset vårt først (som vi har bygget gjennom hele svangerskapet)! Går alt etter planen er vi inne når jeg er i uke 38...og da kan han bare komme!!!! [:)][:)]

Oj så spennende da.
Håper han holder seg inne til dere får flyttet ferdig, men hadde det ikke være greit om noen hjalp pappaen å flytte mens du ligger på sykehuset[8D]
Det skjedde med ei venninne av meg. Greit å slippe unna det også da!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Oj så spennende da.
Håper han holder seg inne til dere får flyttet ferdig, men hadde det ikke være greit om noen hjalp pappaen å flytte mens du ligger på sykehuset[8D]
Det skjedde med ei venninne av meg. Greit å slippe unna det også da!

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi så spennende da [:D][:D][:D]

Jøss, nå begynner det å gå unna med jentene her inne!

Satser på at den lille holder seg inne til dere har fått flyttet da!

Lykke til!

Så spennende! Jeg har hatt masse press nedover den siste uka jeg og. Våkner hver natt av kraftige kynnere også. Og det gjør skikkelig vondt når blæra er full og man beveger seg. Så lurer litt på om hodet har festet se her og. Er i uke 36 nå. Så får nok dra til Sverige i påsken å hente vogna, tilfelle han skulle komme før terminen..

ÅJ, så spennende ;D Begynner å nærme seg med stormskritt til alle mai-barna kommer nå ;D

Back
Topp