Hodet festet-fortsatt rotering?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Kanskje noen kloke damer som kan svare meg; når hodet er festet, kan barnet fortsatt rotere hodet? Slik at den kan variere leiet fra normal til stjernekikker? Og hvis den kan gjøre dette, er det vanlig rutine at JM sjekker stillingen på hodet før/under fødsel? Lurer følt så lenge jeg tror hodet er festet og lillegutt stikker ut enten rompa eller bena. Mistenker at han snurrer rundt Imsin egen akse :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er mulig ja, men at hodet kanskje ikke er 100% festet? Her har jeg også fått beskjed om at hodet er festa, men jeg skal love deg at den babyen her vrir seg jaggu godt rundt i magen!!! Fra å ha ryggen på høyre side kan han vri seg til å ha den laaaangt ned til venstre siden, og da mener jeg SIDEN også :p Bula ut en kul på venstre siden igår kveld da vi hadde lagt oss, så da la jeg meg enkelt og greit over på høyre side for å manipulere han tilbake dit hvor han er mest behagelig :p han er også mye midt på magen, så er fullt mulig for de å vri på seg enda :p begynner å bli en smule ubehagelig, ellers greit :p

Vet ikke helt om det er svar på spm, men de sjekker hvordan babyen ligger i forbindelse med når de sjekker åpning under fødsel :-).

Jm min sa at det kom an på hvor "godt" hodet var festet, hvor langt ned i bekkenet hodet var. Hos meg er hun festet, men dybden ned i bekkenet varierer, så tror hun kan snu seg. Mener at det er ikke så lenge siden jeg kjente rumpen hennes på høyre side, men nå ligger den på venstre side..

Back
Topp