Hodet er nede i uke 29?

Destiny85

Forumet er livet
Er det normalt at han ligger med hodet nede allerede?

Var til jordmor i dag, og hun sa han lå med hodet nede men at det var bevegelig enda.

Skjer det såå tidlig?

Kjenner jeg har glemt alt om å være gravid[8D][&:]

Jada:) Her har han lagt nede i flere uker. Fikk beskjed om at hodet lå godt nedi der på forrige kontroll for 3 uker siden[:D]

Det blir enda en stund til de fester seg tror jeg, men det er normalt at de legger seg ned ja[:D]

Her har magen sunket litt og[:)]

Han kan fortsatt bytte stilling, men er mange som blir liggende ned med hodet når de førsten har lagt seg til rette. Tulla mi lå med hodet ned på ul i uke 28, men uka etter hadde hun lagt seg i tverrleie igjen. Nå har hun lagt seg ned med hodet igjen. Så mi romsterer fælt inni der. Legen sa at det forsatt er god plass til at de kan bytte stillinger..

Magen har sunket her også, sist gjorde den ikke det før på slutten så jeg kjenner jeg blir litt engstelig[&:]

Hun her har ligget nede på hver kontroll, langt nede i bekkenet, vertfall fra uke 22, så er vanlig ja [:)]
Hun har skrevet HB på helsekortet 2 siste gangene, betyr vel hodet i bekkenet.
Ungen til venninna mi festa hodet da hun var 26 uker på vei [:)]
Mathias festa hodet i uke 32.

her har hun også hatt hode ned på de to siste kontrollene hos jordmor. på 3D UL lå hun mer på tverra, men hun rørte mye på seg så hun lå litt forskjellig. Kan nok enda flytte på seg!

Du trenger nok ikke være bekymret for at magen har sunket, det gjorde min ganske tidlig sist og. og jeg gikk 8 dager over termin[&:][:'(]

Men hvis du er bekymret for noe, så spør jordmor[:D] de er der for oss og for å svare på alle våre spørsmål[;)] Ingen spørsmål er dumme[:D]

Ligger mer og mer med hoden nedover kjenner jeg, magen har sunket litt den siste uke også merker jeg. Er helt normalt at d skjer så tidlig.

ja, lille gutt her ligget med hode ned noen uker nå :)
han danser fortsatt godt rundt der inne, men ligger med hode ned :)

legen min var veldig fornøyd med det

De snur og vrir seg litt enda, og det er like normalt at de ligger med hode ned som med rumpa i de ukene.
Snart legger de seg til slik de skla.

Men ring jordmor å snakk med henne om du er bekymret.

Sofie lå med hodet laaaaangt nede hele veien, jeg fødte ikke før uke 37. Denne gangen har babyen ligget med rumpa ned til uke 29 også med hodet ned fra da....hodet er visst ganske langt nede men ikke festet

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Hun her har ligget nede på hver kontroll, langt nede i bekkenet, vertfall fra uke 22, så er vanlig ja [:)]

Det betyr at hodet er bevegelig. (HB) Når det står HF så er det hodet festet [:D]

ORIGINAL: Zerize

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Det betyr at hodet er bevegelig. (HB) Når det står HF så er det hodet festet [:D]

Ååå, såklart! [:D] Takk for rettelsen, jeg lurte sån på hva det betydde [8D] For husker jo at hun skrev
HF da hodet til Mathias var festet sist [:)] Trodde HB betydde at hodet lå ned i bekkenet bare hehe [:D]

martin lå med hodet ned hele graviditeten omtrent...vet jo ikke di første ukene da[8D]

men denne babyen har li med hodet ned på ALLE ultralydene, å jeg tror jeg har hatt omtrent 7/8 ultralyder til nå[;)]
har en veldig lav mage, så tviler på at den kan synke[8D]

Har ikke sjekket leie enda[8D]
Men har mine tvil for at han ligger på noe bestemt måte.. kjennes ut som han har god plass å romstere på enda[:)]Får vel høre på kontroll på torsdag.

Her ligger frøkna med hodet ned. Gjort det noen uker, men hu snur seg mye selv om hu er "oppned".. hehe!! Kjenner beina myyye på venstre siden, men plutselig er det på høyre side så er nok plass ennå, men håper hu ikke snur seg med rompa ned da..selv om de nok kan gjøre det i flere uker fremdeles!

[:)]

Denne har hatt hodet ned på alle UL, men på forskjellig side.
Merker jo h*n romsterer stadig vekk.

Back
Topp