Hodet er festet!

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
I går var vi på kontroll hos jm som fortalte at hodet var festet. En liten milepæl [emoji847] har fått høre den siste uken at flere sier magen min har sunket, så det forklarer jo det [emoji4] andre som også har fått bekreftet dette? Håper ikke det er en indikasjon på at han kan komme før? [emoji848]

Mulig min har festet rumpa... Plutselig fått så vondt der nede, så noe ligger veldig lavt. Får vite på ultralyd til uka! :)

Jeg har også fptt høre at hodet er festet, ikke at det spiller noe særlig rolle for meg :p

Merker ingen forskjell

Last edited:
I går var vi på kontroll hos jm som fortalte at hodet var festet. En liten milepæl [emoji847] har fått høre den siste uken at flere sier magen min har sunket, så det forklarer jo det [emoji4] andre som også har fått bekreftet dette? Håper ikke det er en indikasjon på at han kan komme før? [emoji848]

Kjenner du det på noe vis?

Aner ikke, har mye nedpress, men er ofte hodet ikke fester seg på andregangs (eller flergangs). Førstemann festa seg ca 5uker før. Tror alt fra 10 uker før til i fødsel er vanlig, utifra det jeg har hørt folk si.

Back
Topp