Hodet er festet!

*Shining Star*

Flørter med forumet
På jordmorkontrollen nå i uke 37 var hodet festet seg og stod langt nedi bekkenet! Jordmor var overrasket, siden jeg er tredjegangs..Med nr to kan jeg ikke huske at hodet festet seg før fødsel. Noen andre flergangsgravide som hodet har festet seg på??

Jeg skal på kontroll til legen på torsdag og er da 35+4.  Er spent på om hode da har festet seg. Jeg er andregang, sist festet hode seg ganske tidlig

Så bra at babyen allerede har festet hode, å i tillegg langt nede i bekkenet.
Du føder kanskje snart du.....

Jeg var hos JM på onsdag, da var jeg 36+3. Hun var usikker på om barnet låg i hodeleie i det heletatt. Er tredjegangsfødene. Må til ekstra kontroll på onsdag igjen, å dersom hun enda var usikker må jeg på UL og event prøve å snu barnet. En Ultralyd har jeg ikke noe imot siden samme JM for noen måneder siden sa til en veninne av meg at hode var festet, men det endte med hastekeisersnitt pga tverrleie. Så vi for se hva hun sier på onsdag.

Ja, jeg var hos jordmor i dag, å min er også festet :) 

Ja her var hodet festet for 4 uker siden sist kontroll..

Var å ul forrige uke (35+5). Hodet var i bekkenet, men ikke festet seg. Skal til jm om to uker. Er spent :) Kjenner babyen "borrer" veldig ned i bekkenet i dag. Håper den holder seg med hodet den veien ;)

Jeg er også 3 gangs fødende. Babyen ligger langt ned, men er ikke festet. Sist gang jeg var gravid festet ikke babyen seg, så hun mente at da er det sjelden at neste baby fester seg. Men det kan jo skje ;)  Er jo det beste om de fester seg :)

Jeg var på kontroll i dag- å hodet var nå festet :D Spennende. Men også litt skummelt- for nå får jeg litt forhåpninger om at han skal komme 2 uker før siden storesøster gjorde det (hun festet seg også i uke 35) :p

Back
Topp