HODET ER FESTET

x1xKnærten

Andre møte med forumet
Kom akkurat fra jordmor, hodet er nå godt festet dypt i bekkenet. er 32 uker i morgen, og har fått påbud om ro frem til uke 34 mtp lungene. De ser helst at de ikke kommer før da..
Fordelen er jo at han kommer med hodet først, da;)
Flere i samme situason?

Allerede...... Trodde ikke det festet seg før rundt uke 36-38 jeg?

Så flott at ungen har festet seg da, vi får håpe den koser seg så mye at den blir inne en god stund til.
Ikke noe vits å ha hastverk.

Min har ligget med hode ned siden uke 30 og legen trodde nesten han hadde festet seg alt, men det hadde han ikke den lille ålen.
Men legen var veldig fornøyd i går, så vi fås nå se. Kjenner joo at noe er på gang nedi i der.
Viktigste er at han ligger riktig vei da[:)]

Lykke til

Hvordan sjekker de det a?? Sjekket ikke det sist jeg var gravid nemlig..... og her han han ligget med hodet ned i over 1 mnd... [8|]

De sjekker vel det med å kjenne om hodet er bevegelig, eller om det "sitter fast".   Det festet seg i uke 35 sist hos meg...

Nå har junior ligget med hodet ned lenge... kjente det før JM sa at han gjorde det og... for jeg kjente rumpa som prøvde å presse seg under ribbeina[8D]

Her er hodet festet, å det var det når jeg var 29+5. Vet ikke hvor lenge det allerede hadde vært festet da, men kjente nedtrykk fra jeg var 27 uker på vei så var nok rundt der at hodet festet seg tenker jeg.

sist jeg fødte festet hodet seg  8 uker før termin. nå som jeg er andre gangs fødende sier de at hodet ikke trenger å feste seg før rett før fødselen. så vi får se.

her går han rundt i tull enda, han er veeeeldig aktiv enda. god plass tydeligvis

Til meg har de ikke kjent på barnets leie en gang. Aner ikke hvordan hun ligger jeg, men hun romsterer noe voldsomt der inne...

Ja, jeg har jo ca 8 uker igjen jeg også.
Fødte du til termin-Nordlands Pia???

Takk for svar alle sammen:)

Back
Topp