Hodet er festet :D

Spiramin

Forelsket i forumet
Fler bebiser som har festet seg? Er 33+2 bare nå så han får bare se å holde seg inne litt til :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har hun heldigvis festet seg :) hadde setefødsel sist, så jublet etter den beskjeden ;)

Fikk beskjed på UL om at hodet var godt nede, men jordmoren sa ingenting om det hadde festet seg eller ikke. Skal til jordmor nå på fredag, hun får vel kjenne da :) Jeg bærer generelt veldig høyt, og storesøster festet seg aldri, så jeg har mine tvil...

Storesøster lå på tverra rundt denne tiden, og jeg måtte til vending med henne, så håper jeg slipper det denne gangen :)

var innom hos legen for en uke siden (35+1) og da mente hun at det var festet :)

Aner ikke. Er 34+0. Legen kunne ikke finne hodet denne uken og det kunne heller ikke jm for to uker siden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har hu lagt med hodeleie siden uke 27/28 :) og hodet har festes seg engang i uke 31 :) er nå i uke 35 + 4.

Magen har ikke sunket da, og vet ikke om det kommer til å skje heler...

Her mente også legen at hodet har festa seg, og hinta frampå om at det kanskje ikke ble gått til termin. Med nr. 2 fikk jeg aldri beskjed om at det var festa, og han kom ut han og. Jeg tenker at jeg håper jeg slipper å gå så lenge over nå, men det at det er festa sier i grunnen lite. Er min erfaring hvertfall.

Her mente også legen at hodet har festa seg, og hinta frampå om at det kanskje ikke ble gått til termin. Med nr. 2 fikk jeg aldri beskjed om at det var festa, og han kom ut han og. Jeg tenker at jeg håper jeg slipper å gå så lenge over nå, men det at det er festa sier i grunnen lite. Er min erfaring hvertfall.
Stemmer det, har lest at man kan gå mange uker selv om hodet er festet :)

Back
Topp