Hodepute?

m*n

Forelsket i forumet
Når begynte dere med pute til de små? Thea har ingen, men må vel sikkert snart kjøpe en.

nyfødt..
nå sover han på tvers og opp ned og alle veier i senga så han bruker den ikke lenger..
men det ser jo fint ut når det er reid opp da [8D]

Dette er jo veldig individuelt... Noen sykehus sverger til pute allerede fra fødselen av, imens andre anbefaler ikke pute i det hele tatt.

De som anbefaler pute, sier at babyen skal ligge helt oppe på puten sånn at puten på en måte ligger helt ned i korsryggen. De skal ikke få en knekk i nakken, men ligge litt oppover liksom... Rotete forklart dette... sorry...

Guttungen har brukt pute hele tida han, koser seg veldig når han legger seg
over på sida og "knørver" hjørnet av puta mot ansiktet, så søt atte

ORIGINAL: glmag

Dette er jo veldig individuelt... Noen sykehus sverger til pute allerede fra fødselen av, imens andre anbefaler ikke pute i det hele tatt.

De som anbefaler pute, sier at babyen skal ligge helt oppe på puten sånn at puten på en måte ligger helt ned i korsryggen. De skal ikke få en knekk i nakken, men ligge litt oppover liksom... Rotete forklart dette... sorry...

sign. det ble jeg anbefalt da jeg fikk hermine... blir mykere for hodet og dermed kansje litt mindre flatere bakhode på de små babyene [:)]

her fikk hun hodepute når hun ble flytta over i sprinkelsengen.. Syns madrassen var "hardere" der enn i vugga, så da var det greit med en liten pute [:)] hun var vel ca 6mnd da.

Da hun var 14 måneder tror jeg. Tenkte - hvorfor ikke prøve? Og så ble den liggende...

Back
Topp