Hodepinne under graviditeten

HappyMommy

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Hei alle sammen.

Jeg er 11 uker på vei og har slitt med kvalme siden uke 6 :( I går plutselig så ble jeg ikke så kvalm om kvelden, men fikk kraftig hodepinne istedenfor og det gjorde kun vondt på venstre siden av hodet, altså bak øyet. Jeg prøvde å holde ut og gikk og la meg men måtte ta en Paracet til slutt. Da jeg våknet i dag morges for å tisse, tenkte jeg yess, nå har sikkert smerten gått over! Men nei.. Der var den fortsatt like vondt og jeg ble så svimmel da jeg gikk på do.

Nå har jeg det litt bedre, men ligger fortsatt i senga, har ikke klart å sove siden kl 07:dead:

Hva kan det være? Burde jeg bli bekymret? Eller er det vanlig?
Hjeeeeelp:Heartred

Hei alle sammen.

Jeg er 11 uker på vei og har slitt med kvalme siden uke 6 :( I går plutselig så ble jeg ikke så kvalm om kvelden, men fikk kraftig hodepinne istedenfor og det gjorde kun vondt på venstre siden av hodet, altså bak øyet. Jeg prøvde å holde ut og gikk og la meg men måtte ta en Paracet til slutt. Da jeg våknet i dag morges for å tisse, tenkte jeg yess, nå har sikkert smerten gått over! Men nei.. Der var den fortsatt like vondt og jeg ble så svimmel da jeg gikk på do.

Nå har jeg det litt bedre, men ligger fortsatt i senga, har ikke klart å sove siden kl 07:dead:

Hva kan det være? Burde jeg bli bekymret? Eller er det vanlig?
Hjeeeeelp:Heartred

Hei! Jeg har hatt vondt på høyre side oppå hodet nesten hver dag etter jobb i 2 uker. Er pga forhøyet progesteron (står i mange apper og infosider). Det er vanlig :) håper det gir seg snart! Er 11+4 idag❤️

Vi er en liten gjeng her inne som er veldig plaget med hodepine. Her og forsvant kvalmen, men ble erstattet med hodepine.

Kan nesten høres ut som øyemigrene :)

Har også hodepine. Hatt det noen uker nå.. utrolig kjedelig. Vært plaget av kvalme også, Men virker som det begynner å avta nå*bank i bordet*

Vi er en liten gjeng her inne som er veldig plaget med hodepine. Her og forsvant kvalmen, men ble erstattet med hodepine.

Kan nesten høres ut som øyemigrene :)
Haha ja! Vi er hodepine-gjengen.... er ikke unormalt iallefall! Er NOE mindre kvalm, men da kom hodepinen.

Samme her! Er noe mindre kvalm om dagen... håper det gir seg helt snart! Savner å være gamle meg med energi hehe!
Mhm, mye mindre kvalm nå, håper det vedvarer. Hatt hodepine i flere uker. Blir lissom ikke borte heller. Me too, savner å være meg selv og full av energi-det trengs i et hus med 3 barn[emoji85] [emoji2] Virkelig følt med mannen som har måtte gjøre Alt hjemme de siste 3 ukene! Hadde hodepine sist med gutten også, men ikke hatt det med jentene[emoji8]

Åh så godt å høre, da jeg googlet litt så fikk jeg opp at det kunne være tegn på blodpropp :wideyed:Skal prøve å holde meg unna Google :smiley-ashamed004
Hodepinne er jo litt bedre enn kvalme spør du meg, vi får i oss litt mat igjen hvert fall
Men håper det går over for oss alle snart, sånn at vi får nytett graviditeten☺️

Takk for svar ladies :love017

Mhm, mye mindre kvalm nå, håper det vedvarer. Hatt hodepine i flere uker. Blir lissom ikke borte heller. Me too, savner å være meg selv og full av energi-det trengs i et hus med 3 barn[emoji85] [emoji2] Virkelig følt med mannen som har måtte gjøre Alt hjemme de siste 3 ukene! Hadde hodepine sist med gutten også, men ikke hatt det med jentene[emoji8]
Jeg har «heldigvis» bare meg selv akkurat nå, så jeg blir på en måte kidden til mannen da han passer på meg hahaah..... men er slitsomt! Ble brått kvalm nå i ettermiddag, håper det gir seg

Når man kommer til uke 12, står det i mange av appene at kvalmen kan avta og erstattes med hodepine. Nok en litt kjedelig sv.skaps plage :shy:

Jeg er i uke 12 nå og har konstant hodepine, ikke så sterk heldigvis. Har hatt noen «anfall» med sterk hodepine/migrene, måtte ta noen paracet da.. Dessverre fremdeles småkvalm slik som før, håper det går over snart!

Når man kommer til uke 12, står det i mange av appene at kvalmen kan avta og erstattes med hodepine. Nok en litt kjedelig sv.skaps plage :shy:
Tror jeg har overtatt en viss mengde av kvalmen som har forsvunnet med hodepine. Great! Er det ikke det ene, så er det det andre hehe...

Back
Topp