Hodepine?

^Milla^

Gift med forumet
Noen som har svangerskapshodepine?
Er det noe spesiell måte man merker man har det på? Mener sånn at man vet det ikke bare er "vanlig" hodepine[;)]

Har hatt hodepine i går og idag, i går var det så ille at jeg måtte ta smertestillende, toppa seg etter jeg sovna, våkna 1 time senere av at hode bare dunka, var sinnsykt vondt.
Kjenner det begynner å bli ganske ille idag også, men er livredd for å ta for mye smertestillende[:-] Går greit enda, men om det blir mye verre, så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre[:'(]

Ikke noe som jeg merker noe til nå nei,men jeg drikker mye vann da [8|]
Om du blir litt urolig,så kan det jo være greit å spørre jm eller legen,aaaaaaner ikke hva det kan være....
Skit å ha uansett da [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Om du blir litt urolig,så kan det jo være greit å spørre jm eller legen,aaaaaaner ikke hva det kan være....

Kanskje det er fordi jeg drikker for lite vann? gjelder det bare vann, eller veske generelt?

Jeg hadde en del hodepine i perioder fra starten, mener det var ganske ekstremt i uke 4. Har også hatt det litt sporadisk utover. Håper du slipper å plages av det.

Satser på at det er forbigående, da er det i det minste nesten overkommelig[:)]

æ føle me dæ! har å ei kraftig hodepina, må ty te paracett avåte.. men samvittigheta e jo deretter å..[:'(] men va på ul i dag, å så att den lille hadde det bra. tok å i samme slengen opp me gyn legen om ka æ kunne gjøre. han sa paracett ikke va skadelig, men anbefalte mæ ikke å ta det før det va krise.. ellers sove mye å drikke MYE vann..[:D]

ORIGINAL: ^Milla^

Kanskje det er fordi jeg drikker for lite vann? gjelder det bare vann, eller veske generelt?
Det er vel ca 2 liter VANN man skal ha i seg hver dag,hehe så KAN jo være derfor.Fyrer dere med ved?? Om dere gjør så kan du jo feks sette en kjele med vann på peisen,lettner litt på tørr luft i huset [:)]

ORIGINAL: ImJustMe

æ føle me dæ! har å ei kraftig hodepina, må ty te paracett avåte.. men samvittigheta e jo deretter å..[:'(] men va på ul i dag, å så att den lille hadde det bra. tok å i samme slengen opp me gyn legen om ka æ kunne gjøre. han sa paracett ikke va skadelig, men anbefalte mæ ikke å ta det før det va krise.. ellers sove mye å drikke MYE vann..[:D]

Slår over t trønder æ å når du gjør d da, deili å kan skriv d t dæm som forstår[8D]
Men d e jo greit, tar d ikke med mindre æ føle d ikke e nå anna utvei, men greit å vit at d kan taes da, allfall når en gyn har sagt d[:)]
Å æ burde kanskje drikk mere vann, e altfor dårlig på d[:-]

ORIGINAL: ^Milla^

Det er vel ca 2 liter VANN man skal ha i seg hver dag,hehe så KAN jo være derfor.Fyrer dere med ved?? Om dere gjør så kan du jo feks sette en kjele med vann på peisen,lettner litt på tørr luft i huset [:)]

Vet det, men har aldri vært flink nok, klarer bare ikke å huske på det uansett hvor mye jeg prøver[>:]
Men såklart om det er det denne hodepina kommer av, og det blir bedre av å drikke mere vann, så har jeg jo hodepina til å minne meg på inntaket[:-]
Allfall mens jeg er gravid[8D] Fyrer med varmepumpe vi..

Fyll opp kjøleskapet med imsdalflasker,DEt funker for meg,ha gjerne 2-3 der,så fyller du bare opp de tomme og setter inn igjen [:D][:D]

Har Imsdalflasker overalt her i huset oxo, flest på soverrommet faktisk[8D]
Tror jeg må flytte de ut av rommet slik at jeg ser de på annet tidspunkt enn bare når jeg skal "sove"[8D]

Har ingen tips, men villa bare minne om at du ikke må ta IBUX - det skal være skadelig... [:)]

ORIGINAL: Julia09

Har ingen tips, men villa bare minne om at du ikke må ta IBUX - det skal være skadelig... [:)]

Vet heldigvis det, hvis ikke hadde jeg nok tatt det for lenge siden, alt for å bli kvitt dritten[:'(][:@]
Men takk for info, er sikkert noen som ikke vet det, så håper de også leser det[:)]

Jeg har hatt litt hodepine jeg også, men jeg får det av stive muskler. Og har i tillegg Migrene så...

Til Sokkelæsten: Svimmelhet kan komme av for lite jern i kroppen! Det kan man få når man er gravid. Anbefaler og sjekke dette og muligens ta kosttilskudd med jern i.

Jeg hadde i forrige svangerskap... Var dunkende hodepine, konstant... men mener det kom litt seinere...

Men legen da mente det skulle funke å bli massert, men jeg syntes det funket dårlig...

Jeg hadde hodepine da jeg våkna første gang idag, gikk over da jeg sovna igjen

Hadde hodepine i tjueen dager i strekk, ingenting hjalp. Ikke å drikke mer vann, ikke smertestillende, ikke mentolstift... Det gikk over av seg selv i går faktisk.

Hadde det forrige gang. Hver eneste dag helt frem til fødsel. Prøvde vel det meste, men fikk virkelig anbefalt akupunktur da. Hjalp ikke på meg, men det hjalp på mine venninner da.
Fikk det vel i rundt uke 10 jeg sist da. Så får håpe det forsvinner snart, er forferdelig å gå rundt slik. [&:]

Jeg har skikkelig hodepine! I dag er det ganske bra, men i går var det skikkelig ille.. Hadde det en del i forrige svangerskap også... Men er nok litt dårlig på å drikke vann så burde vel blitt flinkere til det! [8D]

Back
Topp