Hodepine

10&12

Forelsket i forumet
Noen andre som opplever mye hodepine?
Har hatt så og si vondt i hode hele døgnet nå snart i en uke....begynner og bli rimelig lei!

japp [&o]

Har det eg også. Frista veldig å ta smertestillande, men har klart å motstå hittil. Er det egentlig farlig å ta smertestillande av og til?

jepp .. har hatt hodepine hele tiden. det er veldig plagsomt..

jeg tok en smertestillende i dag tidlig og den funket ikke..

Det er ikke farlig å ta, men husk å ta paracet. Men man skal jo selfølgelig ikke ta for mye av d!

åja kjenner til det!! ikke noe godt. jeg har vært plaga nesten daglig siden uke 11, fann tilslutt ut at jeg var helt låst i nakken. fått løst bra opp, er mye bedre no..
prøv paracet sine brusetabletter, synes de funker bedre enn de vanlige..

Huff det høres ikke godt ut, håper du blir bedre snart.
Det eneste jeg kan komme på er at hvis du har muskel knuter i nakke eller rygg så kan det føre til langvarige og smertefulle hodepiner. Dette kan du få hjelp med hos en fysioterapaut eller massør.

Masse god bedring.

Off.. vet hvordan du har det.. Har slitt med hodepine i over to mnd. Har fått akupunktur behandlinger, som har vært veldig vellykka! Fikk resept på paracet, kunne ta inntil 8 pr dag, og det var ikke farlig.. (har ikke brukt såå mye da).

har i grunn ikke hatt det før nå, men er nok mye pga jobben , så gråter jeg mye [8|] Prøver å drikke mye vann , men veldig vondt til tider ! 

Jeg har VELDIG høy terskel for å ta Paracet nå når jeg er gravid, vil unngå det så langt jeg kan under svangerskapet.

Var hos jordmor å snakket om dette, da hadde jeg hatt hodepine i flere dager sammenhengende. Da sa hun faktisk at det er bedre for babyen om jeg tok 2 Paracet og fikk slappet av, enn stresset det innebar og gå med skuldrene hevet og stresse pga hodepine.

Men, har du prøvd sånn "rispose" du får kjøpt på apoteket? Man varmer den i mikroen, og legger den rundt nakken. Den funket kjempebra på meg, og hodepina forsvant mer og mer! Kan jo ha noe å si at hodepinen satt i nakken da, hadde sikkert gått med litt høye skuldre pga diverse svineinfluensa-bekymringer osv og derfor fått hodepine.

Men den anbefales iallefall til alle! [:)]

Har ekstrem hodeverk og legen seie eg får ta 8 paraceter te dagen men prøve å la vær men i dag må eg kjenne eg  føle håve ska sprenga[:'(]

jeg bslet myyye med hodepine.. og gikk til legen å leverte en tisseprøve, og de tok blodtrykket mitt..
det er de vanligste tengnene på svangerskapsforgiftning så om dere ringer lege vil de sjekke dere med en gang...
jeg hadde uvi og har blitt bedre i hodet av pencelinen...

og ang paracet... det er bedre å ta en eller to og få lindring enn å gå rundt og ha vondt.. det påvirker babyen mer

Paracet er ikke farlig å ta, så lenge en holder seg til dagsdosen!

Ikke lenge før jeg kommer til å be om pinex forte jeg, har så vondt hele dagene, og sover ikke om nettene, derfor, hodepine konstant.. [:'(]

ibux er fy-fy, men paracet kan man fint ta anbefalt mengde av. det er jo bedre for ungen at man får slappet av enn å gå og ha konstant vondt?!

Skal prøve risposen [:)]

ORIGINAL: mirakelimage

jeg bslet myyye med hodepine.. og gikk til legen å leverte en tisseprøve, og de tok blodtrykket mitt..
det er de vanligste tengnene på svangerskapsforgiftning så om dere ringer lege vil de sjekke dere med en gang...
jeg hadde uvi og har blitt bedre i hodet av pencelinen...

og ang paracet... det er bedre å ta en eller to og få lindring enn å gå rundt og ha vondt.. det påvirker babyen mer

Ja, akkurat det sa jordmora til meg [:)]

Back
Topp