Hodepine..

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Er det flere som sliter litt med hodepine om dagen? Jeg bruker så og si aldri å ha vondt i hodet, men de siste dagene har jeg hatt det konstant... [:-] Vann smaker plutselig ikke så godt lenger, så det kan jo være at jeg drikker for lite.. Men jeg må si jeg er glad for at høsten står for døren. Blir deilig med kjølig og frisk høstluft! Gleder meg til å ta på fingerhansker og skjerf. [:)] Og til å gå i marka når det er fullt av fine høstfarger. [:)]

Ha en fin dag! Jeg skal legge meg litt igjen, har akkurat sendt sønnen min til skolen.

Ja!!!! Jeg sliter med hodeverk. Har vært ganske vond i hodet både i går og i dag,
føles nesten som jeg er blitt syk eller noe. Meeeeen jeg sitter nå her på jobb og ynker meg [8D]

Jaaaa....jeg har d spesielt når jeg våkner og på kveldene..

våknet også med hodepine i dag. jeg pleier sjelden å ha det til vanlig.
hmmm...... kanskje det er pga været jah.......

jeg har også problemer med hodepine og er helt uvant med det! Jeg for min del er tørst hele tiden, så er sikkert fordi jeg ikke drikker nok vann at jeg får det, men med engang jeg har drukket noe så blir jeg jo helt sprø, for jeg må jo å tisse hele tiden.. hi hi, ikke enkel balanse det her[:)]

Åh, ikke det at jeg koser meg med at dere har vondt i hodet altså, men det var faktisk godt å høre at det er flere med samme problem!! Ja, jeg har tenkt at det kan være været jeg også.. Her var det tordenvær i går, så det har vært trykkende ja..

Har hatt sånn litt hodepine i flere uker jeg... [:'(] Begynner å bli bedre nå da. Tror det kommer av at jeg er konstant trøtt og sliten... [;)]

hei på dere.. jeg har også hatt litt hodepine ja i det siste..
har prøvd å være flink til å drikke vann oxo,men men det hører vel til

signerer!! [8|]

hei! sniker meg innom her selv om jeg tilhører februarforumet.
ville bare si at jeg hadde fryktelig masse hodepine ca de første 13-14 ukene... nå begynner dxet å bli bedre, eller kanskje jeg bare har hatt flaks denne uken??
uansett så er det ett plagsomt tegn som kan følge med graviditeten

Back
Topp