Hodepine

- Amy -

Gift med forumet
Nå har jeg hatt så fryktelig vondt i hode i mangen dager, holder på å bli gal. I dag er det så gale jeg kaster opp også¨. Har vært slik to-tre ganger før også. Jeg drikker jo masse vann og alt...[&o][:'(] Nå lurer jeg på om jeg bare bør ta en Paracet? Jeg har ikke tatt noe tidligere i svangerskapet men med denne varmen attpåtil så takler jeg ikke mer.. Hendene og bena er oppblåste, må vel være vann (aner ikke). Men har dette noe med varmen ute å gjøre eller bør jeg ringe legen i morgen? Skal på kontroll om to dager så kan vel kanskje vente?
 
Huff klarer bare ikke dette noe mer[:'(][&:]... Og ingen trøst hos sambo han og kameratene er jo så opptatt med vm og øl....
 
Vil tro det har med varmen å gjøre,ja.Jeg er også oppblåst i dag og har hatt hodepine,men jeg tok ett par paracet i stad og nå er hodepinen nesten borte [:)] Paracet er greit å ta mens man er gravid- ikke ibux.
 
Du kan trygt ta deg 2 paracet inntil 3-4ganer dagligt, det fikk vertfall jeg beskjed om, å jeg har vert plaget med migrene i sv.skapet.
 
Hvordan er det med blodtrykket ditt? Vært obs på svangerskapsforgiftning! husk for all del å ta med morgen urin til legen! Du kan jo ringe legen imorgen å høre hva de sier. Litt skummelt å vente også dersom du har mye vann i kroppen. Det trenger selvsagt ikke være noe mer alvorlig enn varmen som tar på, men bedre med en tlf. for mye enn en for lite...
God bedring[:)]
 
jeg får ofte hodepine pga at jeg drikker for lite vann.. Og du får jo vann i kroppen viss du drikker for lite, så jeg ville prøvd å drikke masse vann.. Ett stort glass i timen f.eks.
 
Som det står på Min side: gå aldri forbi en vask uten å drikke..[:)]
 
Takk for svar alle sammen[:)]
 
Blodtrykket mitt har vært fint på alle kontroller så har egentlig ikke bekymret meg for det. Men satser på det ikke er SF uansett. Varmen tar vel bare litt på.. Får bøtte innpå med vann. Håper bare hodeverket går over, er så lei av å ha det slik over lang periode. Og bekkene mitt har blitt mye verre de siste dagene. Og får en del kynnere. Og vondt i magen (veksler mellom høyre og venstre side) Huff nei kanskje dette skulle vært på klageforumet... [&o][&o][:(] 
 
Jeg får ty til en Paracet hvis det ikke gir seg... Huff har ikke lyst til det heller.. Men kan jo ikke gå sånn heller..
Ble mye suttring dette, sorry[:(]
 
Back
Topp