Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen som har noen tips mot hodepine?
jeg har gått med det i snart en uke, å begynner å bli veldig lei.
jeg orker ikke på noe nå lenger, jeg ligger bare på soffan.
mister jo kontakten med venner å kjente når jeg ikke klarer å gå ut.
håper noen har tips.
Huff! Det hørtes grusomt ut!!! Du kan jo ta en paracet å se om det hjelper.. Skal jo helst ikke ta for mye, men en i blant går jo. rådfør deg me legen du. Jeg hadde ringt han jeg. de vet best.. [;)]
Ta det på alvor, ikke slit deg ut! Har hatt hodepine siden uke 8. Tror kanskje jeg har ca 10 dager tilsammen hvor jeg ikke har kjent noe! Jeg presset meg på jobb i 8 uker før jeg krøyp til korset og ba om sykemelding. Det var nok alt for sent... Ønsker deg lykke til! Dette er noe dritt!!!
Ta det alvorlig! sjekk blodtrykket ditt, er mitt råd [:)] Kontakt legen/jordmor. paracet kan hjelpe men de har også andre ting de kan tilby dersom ikke det er nok. Pass på å få i deg nok mat og mye drikke! forsøk å unngå/reduser koffein inntaket. får du nok søvn iløpet av døgnet?? God bedring!
jeg smurte eisgel i tinningene og i nakken - det hjalp litt. Gikk med hodepine fra uke 3 til uke 12 omtrent, og da nytter det ikke å spise paracet... jeg var også flink til å drikke masse vann, og har ikke høyt blodtrykk... for mange er hodepinen under svangerskapet hormonell