Hodepine...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har hatt hodepine som kommer og går de siste 2 ukene. Nå er jeg på 3. dagen med sterk hodepine. Sitter i panna og øynene. Jeg har tenkt at kanskje jeg får bihulebetennelse igjen, men da burde jeg vel være litt snørrete også ?!?!?[8|] Er periodevis snufsete men stort sett helt åpen i nesa.
Jeg har ikke orket å stå opp av senga enda for er så vondt, vondt å knipe øynene sammen. [&:]

huff hodepine er grusomt... stakkars deg... Du har ikke migrene eller noe?... mener man kan få det bare i svangerskapet

Jeg ville sjekket dette opp hvis ikke det gir seg. Du har vel ikke synsforstyrrelser? Men det er ganske vanlig å få hodepine i svangerskapet, har vært masse plaget med det selv. Viktig at du drikker masse vann! God bedring

Jeg har også vært plaget mye med hodepine. Skal ik montroll den 11 Feb. Så da skal jeg spørre hva det kan komme av. Sikkert ingenting...Migrene kanskje[&:]

Jeg synes også du burde få dette sjekket ut med mindre du er sikker på at det kommer fra bihulene.

Man MÅ ikke være snørrete for å ha vondt der, jeg har hatt mye vondt i bihulene nå i svangerskapet, også i mellom de utallige forkjølelsene jeg har hatt. Slimhinnene er mer hovne når man er gravid, derfor har det lettere for å "trykke" der oppe.

Men kan du ikke sikkert si at smertene kommer derfra bør du kontakte lege, for pannehodepine kan bety stigende blodtrykk, og da tenker man selvsagt på svangerskapsforgiftning.

høyt blodtrykk kan føre til hodepine i panne og tinning området. og press bak øynene. råder deg å ringe jordmor/lege...

Har vondt i hodet i dag også...[>:] Men jeg er spesielt trykkøm over venstre øye. Dette må da være bihulene??[8|]
Skal til legen på tirsdag på kontroll, håper jeg kan vente til da. Det ender alltid med at jeg må dra til han før kontrollen[8D]

Lurt å sjekke urinen også, for å utelukke SF, eller tror jeg også at det godt kan være bihulene, jeg hadde bihulebetennelse jeg, men var ikke forkjølet.....ikke i nå i svangerskapet da, men tidligere, og da sa legen at det trengte man heller ikke være, tok en kjapp CRP, og i tillegg til at hun ba meg bøye meg fram og legge hodet mellom bena, for å kjenne om det trykket i bihulene, noe det gjorde... ellers trykket jeg under øynene, og ved neserota for å kjenne om det da ga trykk også der.. det indikerte bihulene..hvis det ikke er kommet langt kan du klare deg med nesespray og paracet... hvis man vil bruke det i Svangerskapet da, sjekk med din lege.... masssse gooood bedring...

ORIGINAL: RIKKOS

Lurt å sjekke urinen også, for å utelukke SF, eller tror jeg også at det godt kan være bihulene, jeg hadde bihulebetennelse jeg, men var ikke forkjølet.....ikke i nå i svangerskapet da, men tidligere, og da sa legen at det trengte man heller ikke være, tok en kjapp CRP, og i tillegg til at hun ba meg bøye meg fram og legge hodet mellom bena, for å kjenne om det trykket i bihulene, noe det gjorde... ellers trykket jeg under øynene, og ved neserota for å kjenne om det da ga trykk også der.. det indikerte bihulene..hvis det ikke er kommet langt kan du klare deg med nesespray og paracet... hvis man vil bruke det i Svangerskapet da, sjekk med din lege.... masssse gooood bedring...

Jeg merker det ekstra når jeg bøyer med ned ja...[;)] Ble behandlet med antibiotika for bihulene  for noen uker siden, legen ville ikke at gravide skulle bruke nesespray[8|] Jeg prøver meg med saltvannsspray noen dager og ser an jeg tror jeg[:)] Takk for svar. Det er nok bihulene.

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: RIKKOS

Jeg merker det ekstra når jeg bøyer med ned ja...[;)] Ble behandlet med antibiotika for bihulene  for noen uker siden, legen ville ikke at gravide skulle bruke nesespray[8|] Jeg prøver meg med saltvannsspray noen dager og ser an jeg tror jeg[:)] Takk for svar. Det er nok bihulene.

Det kan høres ut som det ja....du kjenner om formen blir stigende eller ikke, så ta det derfra om du er rolig med situasjonen.... god bedring Dropset!

Signerer de andre her ang. bihulebetennelse, migrene osv.....
Håper legen finner ut av d på tirsdag!!
Masse go bedring!!
Stor klem

Back
Topp