Hodepine

beate82

Betatt av forumet
Er det noe som heter svanger skaps migrene??sliter så mye med hodepine at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.har det 2 ganger i mnd å da varer det i tre dager.Vil helst holde meg unna tabletter,men til tider må jeg ta en eller to.er det noen som har det samme??

uff ja det er vel ikke så mye annet vi får gjort,jeg må å ha det helt mørkt å stille,men ikke alltid lett når dattra mi på tre kommer å spør hele tiden om vi kan leke,stakkarss.

Fra Felleskatalogen:

B

Paralgin forte [link=http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/show.do?filename=/content/firma-register/Weifa_84887.html]Weifa[/link]

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Data fra gravide kvinner som har brukt preparatet indikerer ikke skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Ved langvarig behandling av moren ved graviditet er det sett neonatal abstinens. Det er sett neonatal respirasjonsdepresjon ved bruk av kodein ved fødsler. Overgang i morsmelk: Små mengder er påvist i morsmelk uten at en regner med noen risiko for påvirkning av barnet ved terapeutiske doser. Forsiktighet bør utvises ved vedvarende høy dosering

oj ja her var det mange gode råd,men skal prøve imigran..takk for svar

Back
Topp