hodepine

småbarnsmamma

Glad i forumet
aaaaaaa... går med den dundrenes hodepinen er det bare meg eller gjelder det andre i samme situasjon?
tror eg måå ha en paracet

Har hatt hodepine konstant de siste 8 ukene jeg, så jeg vet hvordan du har det. Gidder ikke å ta tablett engang, for da ville vel pinen bare gå bort et par timer.

Prøv å drikke mye vann - det kan hjelpe (jeg skvulper når jeg går innimellom[;)])

2-3 paracet iløpet av døgnet er ifølge legen min helt greit for fosteret, så om det hjlper så ville jeg kanskje tatt en jeg. For det er jo ikke noe å gå der og ha vondt i hodet konstant heller. Det er viktig å få slappet av litt nå i begynnelsen også

uff kommer til og bli ganske lei vatten etterhvert tror eg[:D]
håpe det kommer seg da[:)]

Takker [:)]

Har skikkelig masse hodepine jeg og, men prøver å drikke så mye jeg kan. Bli litt lei vann, men da tar jeg heller juice eller annet istedetfor. Hvis jeg drikker mye tidlig på dag så går det gjerne bedre, men hvis hodepinen først har satt seg skikkelig tar det tid å bli kvitt den.

har hatt skikkelig hodepine noen ganger, har av erfaring lært at jeg må drikke masse vann! Har klart å holde meg unna hodepinetabletter, men skulle sikkert tatt det når det har vært på det værste

Back
Topp