Sliter sånn med hodepine, hatt konstant hodepine siden i går formiddag. Tør ikke ta Paracet.. noen som har tips til hva som kan hjelpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare hørt at man skal være forsiktig med å ta Paracet når man er gravid. Jeg drikkerHvorfor tør du ikke å ta Paracet? Det kan du trygt ta selv om du er gravid drikk masse vann!
Jeg sleit med hodepine etter en runde covid i høst og fikk beskjed fra jordmor/lege om at det er greit å ta paracet i en periode, men om det vedvarte lenge anbefalte de å høre med fastlegen. Det er jo viktig å finne ut om det evt er noe annet som ligger bak. Muskelspenninger? Stress? Etc. Det er også viktig at mor har det bra også og paracet er godkjent som smertestillende under svangerskapet. Men så skal man nok ikke ta det over lengre tid. Samme som ellers egentlig.Har bare hørt at man skal være forsiktig med å ta Paracet når man er gravid. Jeg drikker
masse vann, søvnen er det heller litt lite av.. våkner mye på natt og klarer ikke sovne igjen