Hodepine

Lykkemamma2

Andre møte med forumet
Noen andre som sliter med hodepine, og da spesielt om morgenen? Har sjekket blodtrykk osv, alt normalt. Føler jeg drikker nok vann, men søvnen er ikke spesielt bra.

Ja har mye hodepine :/

Hadde mye hodepine de første fem mnd. Nå hender det at jeg har litt trykk i hodet på morgenen, men det kommer nok av veldig dårlig søvn. Hjelper å lufte ut tung luft og drikke mye vann.

Med tett nese både pga graviditeten og pollenallergi har hodepinen kommet og gått de siste ukene. Jeg får ikke pustet godt nok om natta, og våkner med hodepine hver dag. Dårlig søvn hjelper heller ikke, men jeg har migrene, så en "vanlig" hodepine er ikke så veldig plagsomt, bare mer irriterende :facepalm:

Har også en del hodepine. Tror det kommer av søvnmangel, for pleier å hjelpe å drikke 2 glass vann og så sove en times tid

Har fått en del hodepine de siste ukene og tror også det skyldes dårlig søvn her. Er veldig var på det til vanlig og pleier å ha en del vondt i hodet Blodtrykk og urinprøver er fine, så bekymrer meg ikke for svangerskapsforgiftning.

Back
Topp