Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paracet er greit bare hold deg unna Ibux. Under fødsel sist fikk jeg to paralgin forte og beskjed om å dra hjem... Jeg går på Paracet for andre dag på rad pga en helt låst nakke/rygg og dermed hodepine :/ Mye rart vi skal igjennom....Hei! Noen flere som er plaget med hodepine? Tør ikke ta Paracet, sparer det til jeg absolutt må. Nå er det sovemaske og varmeflaske på nakken for tredje kvelden på rad... noen som har andre tips/råd?
Og det gikk helt fint? Da tror jeg at jeg prøver en Paracet neste gang det er så ille.. uffI mitt forrige svangerskap måtte jeg ta Paracet daglig en stund fordi jeg hadde så veldig hodeverk på ettermiddagene/kveldene. Det var ca i uke 5-6 tror jeg.
Er vel hormonelt det der med hodeverk.
Ja, har jo planer om å gjøre litt yoga. Må kanskje gjøre alvor av detEr nok mye hormoner ja, men hvis det iblandet spenning i nakke feks så er det veldig nyttig med enkle tøy og bøy eller yoga for nakke. Der hjelper meg veldig
Ja, har jo planer om å gjøre litt yoga. Må kanskje gjøre alvor av det
Uff, det er vel noe i det at man kan få hormonell hodepine da det er så fælt med vondt i hodet!Jeg har hatt en del hodepine som paracet ikke tar (og da bør jeg kanskje nevne at paracet normalt fungerer bra på meg, det tok den begynnende migrenen min på mandag for eksempel). Men denne hodepinen virker helt upåvirket av alt annet enn søvn. Drikker mye vann og har gjort det til en vane å sove noen timer på dagtid. Kryss i taket så har det ikke skjedd de dagene jeg har klart å få ekstra søvn...
Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke utAnbefaler doyogawithme.com, her kan du prøve ut i en mnd gratis. Koster ellers 100 i mnd. Mange gode videoer. Bla. gravidyoga.