Hodepine

Fred89

Flørter med forumet
Jeg har en del hodepine om dagen. Det har nok en del å gjøre med at jeg har et kontor uten vinduer. Etter et par samtaler med pasienter blir det naturlig nok tung luft. Det jeg lurer på er hvordan dere gjør det når dere har hodepine? Tar dere paracet? Har det liksom i meg at man ikke skal ta paracet, men hodepinen forsvinner jo ikke... Og med ei frøken på 1 år kan jeg ikke bare legge meg ned å sove i tide og utide.

Jeg har en del hodepine om dagen. Det har nok en del å gjøre med at jeg har et kontor uten vinduer. Etter et par samtaler med pasienter blir det naturlig nok tung luft. Det jeg lurer på er hvordan dere gjør det når dere har hodepine? Tar dere paracet? Har det liksom i meg at man ikke skal ta paracet, men hodepinen forsvinner jo ikke... Og med ei frøken på 1 år kan jeg ikke bare legge meg ned å sove i tide og utide.
Legen min sa at så lenge vi ikke går over 6 g daglig kan vi ta paracet :) ibux er fyfy :eek:

Sliter selv med hodepine nå i graviditeten. Paracet kan du ta, jeg tar det ved behov. Har fått det bekreftet av både lege og jordmor. :happy:

Jeg klarer kun å jobbe 50% nå pga hodepine. Prøver jeg hele dager ligger jeg slått ut dagen etter. Tar Paracet når jeg ikke klarer å gå uten solbriller og må legge meg på et mørkt rom. Er så fælt. Håper det går over snart.

Jeg har hatt hodepine omtrent hver dag denne uken, har prøvd å holdt meg unna smertestillende.. men måtte ta en Paracet i går. Dessverre funket det veldig dårlig, jeg har også prøvd kvalmestillende, men det virker som om ingenting fungerer mens jeg er gravid. :nailbiting:

Men det er greit å ta Paracet, eller som legen min sier om smertestillende.. ta det bare hvis det er skikkelig nødvendig. Som nevnt over så er Ibux noe å holde seg unna.

Sliter og med hodepine i svangerskapet, såpass mye at jeg er sykemeldt. Smertestillende funker ikke :shifty: det kommer nok av hormoner

Ofte vondt i hodet jeg også... våkner ofte med vondt hode på morran:sour: Slitsomt!!

Tar paracet når det står på som verst, ellers prøver jeg å få meg en tur ut i frisk luft. Merker at bare fem minutter utendørs kan hjelpe litt. Jobber i et typ «innestengt» lokale, uten vindu og spotter med helt jævlig (unnskyld språket) lys....

Jeg sitter med hodepine nå, og det er noe driiit. Vanligvis har jeg bare vondt i panna når jeg har vondt, men nå er det liksom både bakhodet, sider, høyere oppe og over alt

Kjedelig å se at så mange sliter med hodepine! Men da får vi ta paracet når det blir for ille!:) -Og håpe det er bare en periode...

Back
Topp