Hodepine?

Bamsemamsen

Blir kjent med forumet
Jeg har hatt intens stikkende hodepine i ei uke i strekk.. 4+6 i dag. Er det et normalt symptom? Flere som sliter med det og kanskje har tips?

Vil helst ikke ta smertestillende..

Jeg drikker vann som en helt og får mye frisk luft. Sover skikkelig dårlig, men så mye jeg klarer..

:confused:

Har slitt veldig med hodepine siden positiv test. Får fortsatt vondt i hodet hver dag. Er 7+3 nå.
Snakket med legen om det i går, og det var helt vanlig symptom å ha. Hjelper litt å gå tur i frisk luft. Tar bare paracet hvis det blir skikkelig ille. Har bare tatt det et par ganger til nå.

Jeg sliter mye med hodepine. Og når det får over i migrene så har jeg ikke annet valg enn å ta pinex/Paracet. Det er snakk om korte perioder på 2-5 dager og det skal være helt trygt å bruke som forskrevet på pakken dersom det ikke brukes i veldig langvarige perioder (da er det snakk om så mye som 20 dager i strekk).
Hodepine kan være hanske plagsomt og for min del helt hemmende på alle måter når det blir skikkelig ille.
Håper det blir bedre for deg snart, ta det opp med legen dersom du er bekymret☺️

Har sånn jevn skallebank. Ligger liksom å ulmer. Tar hvilepauser og lukker øya. Prøver drikke mer vann.

En gåtur i frisk luft kan hjelpe slik som noen over her foreslo. Har lest at hodepine er vanlig symptom.
Håper den gir seg snart hos deg

Har kjent på det i noen dager jeg og ,men trodde kanskje det kom av søvnmangel.

Back
Topp