Hodepine

TsumTsum

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Novemberfnuggene 2023
Mange her inne med hodepine, flere dager på rad? :) Det er vel sikkert normalt, men lurer på om dere bruker å ha en pause i blant?
 
Jeg har litt hodepine nå og da, men ikke konstant. Og det er litt verre på dager hvor jeg er sånn skikkelig trøtt.
 
For noen uker siden hadde jeg hodepine over flere dager. Ble mer bevisst på å få i meg væske og fikk i meg mellom 1,5 og 2 liter væske ila dagen. Da ble det bedre. Kjenner det fremdeles innimellom, men ikke like intenst og lenge som da jeg drakk lite.
 
For noen uker siden hadde jeg hodepine over flere dager. Ble mer bevisst på å få i meg væske og fikk i meg mellom 1,5 og 2 liter væske ila dagen. Da ble det bedre. Kjenner det fremdeles innimellom, men ikke like intenst og lenge som da jeg drakk lite.
Prøver å drikke masse vann jeg og, men det kan godt være at jeg ikke drikker nok!
 
Hver dag. Tar paracet.
 
Hadde migrene i forgårs og tok en pinex forte så det gav seg heldigvis. Liker ikke ta tabletter når jeg er gravid, men med migrene så hadde jeg ingen valg:bored:
 
Det har heldigvis gitt seg for meg nå :) enn så lenge. Det varte mange dager, og jeg vil som mange andre ikke ta for mye smertestillende. Ekkelt når man ikke får pause fra hodepinen!
 
Drikk vann! Ofte. Pass på å få i deg nok i løpet av dagen. Ofte er man litt mer sensitiv på det når man er gravid.
 
Er på dag 4 med intens hodepine på venstre tinning. Ingenting som hjelper... Blir gaaaal. Sliter mee anemi og ekstremt lave jernverdier.. Så det er vel en del av skylden...
 
Har slitt med litt hodepine over lengre tid nå, både før og etter jeg ble gravid igjen. (Nr2) begynte å ta multi vitaminer og drakk masse vann. Ble en periode veldig bra igjen , men rundt uke 7-8 og utover kom både kvalme, hodepine osv . Igår var nok verste dagen . Min datter herjet på i sofaen hos svigers når vi var der igår og jeg ble så sliten av å se på og stresset for at hun kanskje skulle slå seg.

Fikk mild hodepine fra rundt kl 17 til 19 tiden. Etter det ble hodepinen bare verre og verre. Måtte bruke klut på pannen i sofaen hjemme. La meg kl 20 pga dette. Sov til kl 22. Våknet med intens hodepine .
Spesielt smerte på venstre side av pannen. Følte meg svimmel hvis jeg snudde meg et par ganger. Trodde det var noe alvorlig gale med meg. Kort tid etter ble jeg kvalm og måtte løpe på do for å spy. Spydde da 3 ganger på rad. Iitt etter jeg la meg igjen sank hodepinen og jeg sov resten av natten før hun ville stå opp 05.15 idag...
Og her låg jeg ved siden av datteren min på en madrass fordi jeg sa ja til å ligge med henne den natten
Skal ta det opp med legen på 12 ukers kontrollen på fredag.
 
Back
Topp